Oh wat goed Felixloena! Weet je toevallig of dat die van maandag is of van 6 juli? Mijn testkit was ook op 6 juli verzonden, maar heb nog steeds niks ontvangen... Vind het maar vreemd, heb ze al gemaild of ze zsm een nieuwe opsturen...
Inderdaad het is die van 6 juli.... ze hebben me afgelopen maandag nog een nieuwe set gestuurd, zal die ook nog wel een keer aankomen . ik kan me voorstellen dat ze het doosje bij de douane geopend hebben, want er staat iets op als 'biological substance cat. B'. en dat het daardoor zo lang geduurd heeft. Maar het is er gelukkig.
Denk dat ik dan ook maar Augsburg ga doen en niet op mn consult wacht. Of zou ik DML bellen voor advies welke testen? Maar het lijkt me ook wel weer goed als Augsburg even fris tegen mijn vragenlijsten aankijkt en bepaalt wat te doen.
Ik heb na de laatste negatieve testen mijn consult bij DML een maand opgestuurd, zodat ik eerst de testen in Augsburg kan doen. Ik heb nu half aug weer een afspraak in Brussel, en weet dan waar ik aan toe ben in Augsburg.
Ik heb inmmiddels ook een mail gestuurd naar Augsburg, maar vanwege extreme drukte beantwoorden ze geen mail van nieuwe patienten meer?? Alleen mensen die al onder behandeling zijn kunnen vragen stellen.
Inderdaad het is die van 6 juli.... ze hebben me afgelopen maandag nog een nieuwe set gestuurd, zal die ook nog wel een keer aankomen Neutral . ik kan me voorstellen dat ze het doosje bij de douane geopend hebben, want er staat iets op als 'biological substance cat. B'. en dat het daardoor zo lang geduurd heeft. Maar het is er gelukkig.
Gelukkig is mijn testkit ook vandaag aangekomen. Had ze wel net al gemaild of ze vandaag nog een nieuwe op willen sturen, dus hoop in dit geval dat ze er nog geen werk van hebben gemaakt .
Ik lees nu in de folder dat de serum-buisjes direct na het prikken 30 min stil moeten staan, en dat je die andere even licht moet 'schudden' tot de vloeistof/korrels goed gemengd zijn? Klopt dat?
(ivm koerier plannen wel handig om te weten of ik nog een half uur op mijn bloed moet wachten na het prikken... ).
Zitten bij alle testen waarvoor bloed moet worden afgenomen duidelijke aanwijzingen?
Als ik in NL een Laboratorium kan vinden die mij wil prikken, dan is dat wel handig om als informatie te geven, zodat alles goed gaat .
Zitten bij alle testen waarvoor bloed moet worden afgenomen duidelijke aanwijzingen?
Als ik in NL een Laboratorium kan vinden die mij wil prikken, dan is dat wel handig om als informatie te geven, zodat alles goed gaat .
Er zit een boekje bij dat per kleur van de buisjes beschrijft wat ermee moet gebeuren.
Op zich denk/hoop ik dat de volgorde en manier van afhandelen wel in hun systeem zit, maar ik zit nu te kijken hoe het zit en begrijp er zelf weinig van. 10 minuten centrifugeren en dan in sommige gevallen 30 min laten rusten? Of alleen wat schudden en niet per se centrifugeren?
Ik ga morgen wel even informeren hoe lang de 'nabewerking' in beslag neemt, als ik ze dan gelijk het boekje laat zien dan komt het vast wel goed .
Nee, centrifugeren mag absoluut niet staat in de beschrijving. Je kunt echt thuis laten prikken hoor, geen aparte aparatuur nodig. Licht schudden voor het ene buisje, en het andere soort 30 min laten staan. Iets anders hoef je er niet mee te doen.
Nee, centrifugeren mag absoluut niet staat in de beschrijving. Je kunt echt thuis laten prikken hoor, geen aparte aparatuur nodig. Licht schudden voor het ene buisje, en het andere soort 30 min laten staan. Iets anders hoef je er niet mee te doen.
Fijn! Vast weer n zorg minder.
I'm feeling like a Monday but someday I'll be Saturday night!
(Bon Jovi)
Ok, sorry voor de verwarring dan, had ook niemand erover gehoord. Alleen achterop staat 'recommendations on centrifugation' met allerlei aanwijzingen daarvoor per soort buisje. Ik maak eruit op: schudden is voldoende, centrifugeren kan ook.
Laatst gewijzigd door malu op 18 jul 2012, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.