Carnitine, maar welke dosering? en vergoeding?
Moderator: Moderators
Ik geloof dat ik met mijn 2x daags 2 tabletten al een lichte (door mensen gelukkig niet te ruiken) vislucht uitscheid.
Mijn katten zijn de laatste tijd ineens overdreven dol op mijn oksels, vooral als ik wat gezweet heb.
Ze willen er allemaal aan snuffelen en kopjes ertegen geven, gekke beesten haha
Gelukkig kan ik er nog wel om lachen

Mijn katten zijn de laatste tijd ineens overdreven dol op mijn oksels, vooral als ik wat gezweet heb.
Ze willen er allemaal aan snuffelen en kopjes ertegen geven, gekke beesten haha
Gelukkig kan ik er nog wel om lachen

Ik mocht sinds gisterenmiddag ophogen naar 2x daags 3 tabletten.
Vanmorgen merkte ik meteen al het verschil.
Ik werd vanmorgen wakker en het eerste wat ik dacht was: "Ik voel me...anders!"
Ik kan niet echt zeggen wat het is, maar ik ben vrolijker, heb weer meer zin om dingen te doen.
Misschien dat dat betekend dat het een beetje vermoeidheid wegneemt, want die is opzich natuurlijk ook niet motiverend.
Ik durf nog niet te vroeg te juichen, maar het geeft me in ieder geval weer wat hoop.
Vanmorgen merkte ik meteen al het verschil.
Ik werd vanmorgen wakker en het eerste wat ik dacht was: "Ik voel me...anders!"
Ik kan niet echt zeggen wat het is, maar ik ben vrolijker, heb weer meer zin om dingen te doen.
Misschien dat dat betekend dat het een beetje vermoeidheid wegneemt, want die is opzich natuurlijk ook niet motiverend.
Ik durf nog niet te vroeg te juichen, maar het geeft me in ieder geval weer wat hoop.
Ik dacht ook meer te kunnen, omdat ik door de carnitine minder hoofdpijn heb een een helderder hoofd. Dat was precies het probleem, ik dacht dat ik daardoor meer kon, maar dat blijkt toch echt niet zo te zijn. Ik word vanzelf afgestraft met extra zere benen of hartkloppingen. Ik moet nu blijkbaar extra goed op mijn grenzen letten en niet ineens veel meer (willen) doen dan voor de carnitine.daisy86 schreef:Helaas al te vroeg gejuicht.
Het ging 1 dag beter, de 2 dagen erna werd het al minder en nu is het weer helemaal niks.
Maar ik ben al heel erg blij met minder hoofdpijn en een helderder hoofd!!!

Ik zit nu op 2x5 tabletten.
Hoi mieshka,
En heb je geen last van bijwerkingen (diarree)? Ik kan met moeite naar 3 tabletten
per dag te komen.
Groetjes, Louisa
Ohw, dat is best veel, 10 tabletten, per dag. Ga je nog meer ophogen?mieshka schreef:Ik zit nu op 2x5 tabletten.
En heb je geen last van bijwerkingen (diarree)? Ik kan met moeite naar 3 tabletten

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html
-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Dat zou best kunnen, maar dat laat ik van dr. Visser afhangen.louisa schreef:Ohw, dat is best veel, 10 tabletten, per dag. Ga je nog meer ophogen?

Tot nu toe nergens last van!louisa schreef:En heb je geen last van bijwerkingen (diarree)?