Echter de laatste paar weken kan ik 's middags niet meer makkelijk wakker worden en zak ik keer op keer weg ook al wil en moet ik wakker worden. Ik vind het maar eng.

Moderator: Moderators
Ik gebruik de rivotril en lyrica (word ik ook heel slaperig van) alleen nog van VCL en na vannacht geen amitriptyline meer. Van de Gelderse Vallei heb ik promethazine gekregen. Alle slaapmedicatie neem ik 2 uur voor het slapen 's avonds in omdat ik anders mega lang wakker lig. (zonder medicatie heb ik totaal geen slaap)louisa schreef:Hoi stargarzertje,
Gebruik jij nog slaapmedicatie (melatonine en amiptriptyline, of anders?) van het VCL?
Groetjes, Louisa
Maar ik slaap ook overdag helemaal niet goed.asje schreef:Starga, ik zou het maar niet eng vinden. Je bent uitgeput en als je eenmaal goed slaapt wil je lichaam eigenlijk doorslapen.
Nee, ik word constant wakker. Ik heb de micro-wakere momenten die Marlene beschrijft. Even wakker zijn en dan weer voor bepaalde korte tijd in slaap vallen en dat hele tijd door. Al bijna 2 jaar dus.asje schreef:Op een bepaald moment slaap je dan wel goed als je niet wakker kan worden toch? Ik zou niet weten wat het met je hart of bloed te maken kan hebben?