blunders door concentratie- en geheugenproblemen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Sterkte Marlene, het lijkt me inderdaad geen leuk nieuws om te horen. Kon hij echt niet ergens tussen al die maanden het nog een keer voor je zeggen?

Vandaag weg gereden met de handrem erop. Kwam er pas na een km of 2 of zo achter. :(
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Vanavond de vuilbakken buitengezet maar morgen is het zondag en niet maandag #-o
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
stargazertje
Gevorderd lid

Duim eerder op vreemde wijze gekregen tussen rolstoelonderdelen / spaken terwijl ik me vooruit probeerde te duwen. Mijn duim doet nu nog gemeen zeer, maar de schrik was erger.
malu
Gevorderd lid

Bericht door malu »

Afgelopen week drie keer gebeurd: mijn sloffen verkeerd om aantrekken. Nu is dat niet zo'n probleem (best lastig te zien in dit geval), maar het wordt wel heel suf als je in plaats van de pantoffel pakken en hem om de juiste voet heen doen, telkens de verkeerd aangetrokken pantoffel uitdoet, de andere pantoffel pakt EN je verkeerde voet erin blijft stoppen..... En dat zo'n drie keer laat gebeuren waardoor je zeker een minuut op je benen aan het balanceren bent om je sloffen op de juiste manier aan te krijgen... :oops:
De wereld achter ME: http://memalu.blogspot.com/
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Vanmorgen was het druk bij allebei de buren, veel visite van kinderen en kleinkinderen. Pas toen ik om half 2 zat te eten realiseerde ik me dat het Moederdag is.
cleopatra
Donateur
Donateur

Bericht door cleopatra »

geld gaan afhalen en gelukkig vraagt een vriend van me; je geld toch meegepakt ? ja zene, maar goed dat je 't zegt...

en eh je kaart ? .... die zat dus nog gewoon in de automaat :roll:
Molletje
Gevorderd lid

Bericht door Molletje »

Uh, boven je kop met erwtensoep in slaap vallen.
Toen ik weer wakker werd, de erwtensoep uit mijn haren gehaald en na het verder eten heb ik me maar overgegeven aan de slaap.

Gelukkig heeft mijn man er geen foto van gemaakt. pfff
petraroos
Donateur
Donateur

Bericht door petraroos »

goeiemorgen

De, kinderen ,met de kleinkinderen zijn op moeder dag geweest,
toen ze weg waren ,drong het pas tot me door
dat ik vergeten was om mijn kleinzoon ,
die pas jarig was geweest ,zijn kado te geven.

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Doordat mijn computer was gecrasht was mijn antivirus er af. Ik opnieuw geinstalleerd en aan de slag met de licentie. Ik werd steeds gefrustreerder :shock: en gefrustreerder :evil: want het ding deed het niet!!
Op een gegeven moment het bedrijf een boze mail gestuurd, hoe dat kon. Mijn licentie loopt tot 2013!!

Kom ik er vanmorgen, na een week of 3, achter dat ik het verkeerde anti virus programma heb gedownload :lol:
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
pauliene
Moderator
Moderator

Bericht door pauliene »

In plaats van de bus haarlak pakte ik mn deodorant en stond die vrolijk in mn haar te spuiten :roll: Het bleef nog redelijk zitten ook :lol:
felixloena
Oud-medewerker
Contacteer:

Bericht door felixloena »

hihi pauliene, ik het het een keer andersom gedaan, de haarlak in mijn oksels gespoten, en dat was niet zo lekker....
Leven is het meervoud van lef - Loesje
nona
Actief lid

Bericht door nona »

Ik was aan het koken toen mijn man onze jongste dochter ging halen bij een vriendinnetje.

Toen ik in de woonkamer keek, was mijn oudste dochter (14 jaar) nergens meer te bespeuren. Ik dacht: 'ze is vast naar haar kamer gegaan'.

Even later komt mijn man terug binnen met onze dochters.

Ik heel gewoon tegen de oudste: 'waar was jij?'

Zij: 'mama, het is niet waar hè, ik heb twee keer tegen jou gezegd dat ik meeging met papa. En jij zei dat het goed was. Weet jij dat niet meer?'

:oops: Huh, nee dus... :oops:
Een mens trachten te begrijpen is zo moeilijk dat men hem gemakkelijkheidshalve veroordeelt - Georges van Acker
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

felixloena schreef:hihi pauliene, ik het het een keer andersom gedaan, de haarlak in mijn oksels gespoten, en dat was niet zo lekker....
Ik ben al blij als ik eraan denk om deo op te doen. Soms kom ik er na een uur ofzo pas achter. En ja - zucht - dan moet ik dus weer naar boven...
stargazertje
Gevorderd lid

Gisteren een telefoontje gepleegd om een afspraak te maken. Ik had het van te voren uitgeschreven, maar telkens als ik iets zei kreeg ik het tegenovergestelde terug in vraagvorm. Bv ik wil graag een afspraak maken - > u wilt de dokter spreken? Ik weet nu niet aan wie het lag maar nog nooit zo'n wazig gesprek gevoerd. :(
mieperdepiep
Gevorderd lid

Bericht door mieperdepiep »

felixloena schreef:hihi pauliene, ik het het een keer andersom gedaan, de haarlak in mijn oksels gespoten, en dat was niet zo lekker....
:lol: ik zal maar niet zeggen hoe vaak mij dat gebeurt :oops:
Plaats reactie