Vandaag weg gereden met de handrem erop. Kwam er pas na een km of 2 of zo achter.
blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
- 
				stargazertje
 - Gevorderd lid

Vanavond de vuilbakken buitengezet maar morgen is het zondag en niet maandag  

http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
						Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
- 
				stargazertje
 - Gevorderd lid

Afgelopen week drie keer gebeurd: mijn sloffen verkeerd om aantrekken. Nu is dat niet zo'n probleem (best lastig te zien in dit geval), maar het wordt wel heel suf als je in plaats van de pantoffel pakken en hem om de juiste voet heen doen, telkens de verkeerd aangetrokken pantoffel uitdoet, de andere pantoffel pakt EN je verkeerde voet erin blijft stoppen..... En dat zo'n drie keer laat gebeuren waardoor je zeker een minuut op je benen aan het balanceren bent om je sloffen op de juiste manier aan te krijgen... 

De wereld achter ME: http://memalu.blogspot.com/
						goeiemorgen
De, kinderen ,met de kleinkinderen zijn op moeder dag geweest,
toen ze weg waren ,drong het pas tot me door
dat ik vergeten was om mijn kleinzoon ,
die pas jarig was geweest ,zijn kado te geven.
lieve groetjes
petraroos

De, kinderen ,met de kleinkinderen zijn op moeder dag geweest,
toen ze weg waren ,drong het pas tot me door
dat ik vergeten was om mijn kleinzoon ,
die pas jarig was geweest ,zijn kado te geven.
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
						wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Doordat mijn computer was gecrasht was mijn antivirus er af. Ik opnieuw geinstalleerd en aan de slag met de licentie. Ik werd steeds gefrustreerder  
 en gefrustreerder  
 want het ding deed het niet!! 
Op een gegeven moment het bedrijf een boze mail gestuurd, hoe dat kon. Mijn licentie loopt tot 2013!!
Kom ik er vanmorgen, na een week of 3, achter dat ik het verkeerde anti virus programma heb gedownload

Op een gegeven moment het bedrijf een boze mail gestuurd, hoe dat kon. Mijn licentie loopt tot 2013!!
Kom ik er vanmorgen, na een week of 3, achter dat ik het verkeerde anti virus programma heb gedownload
- felixloena
 - Oud-medewerker
 - Contacteer:

Ik was aan het koken toen mijn man onze jongste dochter ging halen bij een vriendinnetje. 
Toen ik in de woonkamer keek, was mijn oudste dochter (14 jaar) nergens meer te bespeuren. Ik dacht: 'ze is vast naar haar kamer gegaan'.
Even later komt mijn man terug binnen met onze dochters.
Ik heel gewoon tegen de oudste: 'waar was jij?'
Zij: 'mama, het is niet waar hè, ik heb twee keer tegen jou gezegd dat ik meeging met papa. En jij zei dat het goed was. Weet jij dat niet meer?'

Huh, nee dus... 

Toen ik in de woonkamer keek, was mijn oudste dochter (14 jaar) nergens meer te bespeuren. Ik dacht: 'ze is vast naar haar kamer gegaan'.
Even later komt mijn man terug binnen met onze dochters.
Ik heel gewoon tegen de oudste: 'waar was jij?'
Zij: 'mama, het is niet waar hè, ik heb twee keer tegen jou gezegd dat ik meeging met papa. En jij zei dat het goed was. Weet jij dat niet meer?'
Een mens trachten te begrijpen is zo moeilijk dat men hem gemakkelijkheidshalve veroordeelt - Georges van Acker
						- 
				stargazertje
 - Gevorderd lid

Gisteren een telefoontje gepleegd om een afspraak te maken. Ik had het van te voren uitgeschreven, maar telkens als ik iets zei kreeg ik het tegenovergestelde terug in vraagvorm. Bv ik wil graag een afspraak maken - > u wilt de dokter spreken? Ik weet nu niet aan wie het lag maar nog nooit zo'n wazig gesprek gevoerd. 

- mieperdepiep
 - Gevorderd lid