"Mobiele telefoon" in been
Moderator: Moderators
dat noemt "restless leggs"
iets wat bij B12 en d tekort horen maar ook passen bij Lyme.
B12, homocyteïne, MMA holoTC. tsh t4, D OH25 testen en wil je alles in een keer doe er dan ook zeker antistoffen pariëtaal cellen en intrisic Factor, Elise of beter Western blot bij als je ooit door een teek gebeten bent .
zet evt je bloed uitslagen hier neer.
greetz Ing Berry van der Looij
iets wat bij B12 en d tekort horen maar ook passen bij Lyme.
B12, homocyteïne, MMA holoTC. tsh t4, D OH25 testen en wil je alles in een keer doe er dan ook zeker antistoffen pariëtaal cellen en intrisic Factor, Elise of beter Western blot bij als je ooit door een teek gebeten bent .
zet evt je bloed uitslagen hier neer.
greetz Ing Berry van der Looij
Vrijheid van meningsuiting Verdrag van Geneve 1970.
- angelsandra
- Actief lid
semma schreef:Je bent nogal pregnant aanwezig. Het kan geen kwaad om je eens voor te stellen en uit te leggen vanuit welke hoek je zit te dirigeren, analyseren en gegevens op te vragen daarvoor.

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me ~Psalm 23:4
Die trillinkjes ken ik ook. Ik voel ze vooral in mijn bovenbenen. Ik had ze ook al toen ik nog niet ziek was had overigens. Een vriendin bleek ze toen ook te hebben (ook geen ME). Ik weet niet hoe algemeen voorkomend het is.
Misschien is Onk4ppt van de B12 lobby?
Misschien is Onk4ppt van de B12 lobby?
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
Absence of proof is not proof of absence
Same here...angelsandra schreef:semma schreef:Je bent nogal pregnant aanwezig. Het kan geen kwaad om je eens voor te stellen en uit te leggen vanuit welke hoek je zit te dirigeren, analyseren en gegevens op te vragen daarvoor.helemaal met je eens. Ik vind het vreemd overkomen maargoed dat heb ik al in andere topics gemeld. Blij te zien dat ik niet de enige bent bij wie de alarm bellen gingen rinkelen hihi.
- angelsandra
- Actief lid
mooi toch, achterdocht is nergens voor nodig, als je mijn naam googeld kom je mij overal wel ergens tegen, dan weet je ook ineens mijn laatste adres, ik maak nergens een geheim van, het nieuws heb ik ook al gehaald, ben bekend bij nederlandse overheid ivm scheepsnavigatie. dat is off topic
Ik ben een asperger in hart en nieren.
ik wil alleen mijn steentje bij dragen, door mensen te helpen die geen cvs (meer)hebben in de juiste richting te sturen.
misschien komt dat over als met de groffe borstel erdoor te vegen, dat is niet mijn bedoeling
greetz ing Berry van der looij.
Ik ben een asperger in hart en nieren.
ik wil alleen mijn steentje bij dragen, door mensen te helpen die geen cvs (meer)hebben in de juiste richting te sturen.
misschien komt dat over als met de groffe borstel erdoor te vegen, dat is niet mijn bedoeling
Vrijheid van meningsuiting Verdrag van Geneve 1970.
Nee zo kwam het niet over op mij, maar je kwam op het forum en vloog meteen overal bovenop. En het leek soms bijna of je een onderzoeker of verkoper van vitamine B12 was
, daardoor zagen sommigen je misschien als een indringer of zo... Bekijk gewoon eens rustig wat er allemaal gebeurt op zo'n forum en wat er gezegd word, hoe iedereen op elkaar reageert...

- angelsandra
- Actief lid
Als iemand niet in gaat op een verzoek tot plaatsen medische gegevens en niet wil worden gerediognostiseerd dan steekt diegene gewoon z'n kop in het zand. Een behoorlijke groffe borstel als je het aan mij vraagt.on4kkpt schreef: misschien komt dat over als met de groffe borstel erdoor te vegen, dat is niet mijn bedoeling

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me ~Psalm 23:4
Berry, waar het ook om gaat is dat je hier NIETS NIEUWS vertelt. Als je wat meer terug had gelezen voordat je hier kwam had je dat geweten. Kun je alsnog doen.
Overigens werd ME meer bekend en zo genoemd In de jaren '50 nav de zoveelste kleine epidemie. Het lijkt er op dat je niets over de geschiedenis weet.
Overigens werd ME meer bekend en zo genoemd In de jaren '50 nav de zoveelste kleine epidemie. Het lijkt er op dat je niets over de geschiedenis weet.
Life smells...
- mieperdepiep
- Gevorderd lid
Ik weet niet of je al magnesium gebruikt, maar bij mij helpt dat erg goed tegen die spiertrillingen (of bedoel je niet je spieren?)stargazertje schreef:Vandaag gaat er voor mijn gevoel telkens een mobiele telefoon op trilstand af in mijn been. Wat is dat en wat veroorzaakt dat? Oh en hoe kan ik het stoppen?
- angelsandra
- Actief lid
Magnesium is een goeie. Ik had die spiertrillingen altijd in me gezicht en pink. Sinds ik magnesium slik is het nog niet meer voorgekomen. Heb die link met magnesium eigenlijk nog niet eerder gelegd.