Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
misschien is bij sommige mensen het ME blaadje binnen gekomen bij mij nog niet net even gauw gekeken in de brievenbus
vanmorgen de raadsleden van leusden aangeschreven. vanmiddag leuke reactie van iemand die zou tekenen en ook nog met tips kwam over wie ik eventueel nog zou kunnen benaderen
jansenc schreef:is er ook een minimien bedrag dat je moet doneren ja sorry maar de meeste zijn nu eenmaal financieel al flink op kosten
groetjes christa
Christa, lees even goed door wat er staat in het berichtje hierboven! Je mag een zelfgekozen bedrag doneren! Alle beetje helpen, wil je 1 euro geven doe je dat, wil 5 dan doe je dat ect!
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
stier schreef:Na anderhalve dag hebben 50.000 mensen de petitie getekend op www.kinderpardon.nu.
Niet om de boel te ontmoedigen, maar mijn mond viel toch even open toen ik dit las. Maar, morgen actiedag !
Yep, wij ME-ers moeten er wat meer voor over hebben en harder vechten......
Misschien kunnen wij bij de initiatiefnemers ook de Petitie Erken ME onder de aandacht brengen? Of is dat al gedaan?
Angela Groothuizen, Marco Borsato, Paul de Leeuw, Khalid Boulahrouz, Jörgen Raymann, Humberto Tan, Jan Mulder, Anna Drijver, Patrick Lodiers, Thomas Acda, Filemon Wesselink, Manuel Broekman, Vincent Bijlo, Twan (The Opposites), Appa, Hanneke Groenteman, Margriet Eshuijs, Daphne Bunskoek. Peter van der Vorst, Tanja Jess, Hind, Georgina Verbaan, Peter R. de Vries, Waylon, Halina Reijn, Nasrdin Dchar, Jolande Sap en Tofik Dibi.
met de mauro petitie ging het precies zo daarvan ziet met de ellende wel maar de ellende van de kinderen met ME ziet men niet
misschien kunnen de bekende mensen die op die site staan als hebbende getekend ook eens via hyves of facebook benaderd worden om aan te geven hoe kinderen en hun ouders hier behandeld worden
stier schreef:Na anderhalve dag hebben 50.000 mensen de petitie getekend op www.kinderpardon.nu.
Niet om de boel te ontmoedigen, maar mijn mond viel toch even open toen ik dit las. Maar, morgen actiedag !
Yep, wij ME-ers moeten er wat meer voor over hebben en harder vechten......
Misschien kunnen wij bij de initiatiefnemers ook de Petitie Erken ME onder de aandacht brengen? Of is dat al gedaan?
Angela Groothuizen, Marco Borsato, Paul de Leeuw, Khalid Boulahrouz, Jörgen Raymann, Humberto Tan, Jan Mulder, Anna Drijver, Patrick Lodiers, Thomas Acda, Filemon Wesselink, Manuel Broekman, Vincent Bijlo, Twan (The Opposites), Appa, Hanneke Groenteman, Margriet Eshuijs, Daphne Bunskoek. Peter van der Vorst, Tanja Jess, Hind, Georgina Verbaan, Peter R. de Vries, Waylon, Halina Reijn, Nasrdin Dchar, Jolande Sap en Tofik Dibi.
Groetjes, Louisa
GL is initatiefnemer, Tofik en 3 andere GL leden hebben onze petitie al getekend, dus zijn op de hoogte!
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'