Petitie Groep MEDenHaag: Erken Myalgische Encefalomyelitis

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

misschien is bij sommige mensen het ME blaadje binnen gekomen bij mij nog niet net even gauw gekeken in de brievenbus

vanmorgen de raadsleden van leusden aangeschreven. vanmiddag leuke reactie van iemand die zou tekenen en ook nog met tips kwam over wie ik eventueel nog zou kunnen benaderen

:idea: altijd welkom

groetjes christa
Teken En Verspreid Petitie Erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
southerncross
Gevorderd lid

Bericht door southerncross »

Christa, ik heb begrepen dat LeesME niet voor de kerst uitkomt. MEdium is al wel uit!

Gaaf dat je zo'n enthousiaste reactie hebt ontvangen!
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
southerncross
Gevorderd lid

louisa schreef::D my goodness, wat is het druk op de site: 264 gasten?
We hebben 264 gasten en 19 leden online
Zou het door dit topic komen :wink:?

Groetjes, Louisa
Daar gaan we gewoon vanuit ;)
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi southerncross,
southerncross schreef:Daar gaan we gewoon vanuit ;)
:lol: :D :P Dat moet wel, want zo'n hoog aantal heb ik niet eerder gezien.

En hele mooie song van Coldplay - Fix you: http://www.youtube.com/watch?v=JI-o25K6B-E

Duzzzz, iedereen morgen gaan Afbeelding bellen!

We gaan er voor met z'n allen en Samen staan we Sterk!

Groetjes, Louise
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

dank je wel voor de verwijzing naar het nummer want ik had eerlijk gezegd geen idee om welk nummer het ging

je zegt bellen maar ik begreep mailen wat moeten we nu doen?

ik luister eigenlijk nooit naar de radio maar jullie mailen wel even hier toch als er een interview is geweest

groetjes christa [-o<
Teken En Verspreid Petitie Erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
southerncross
Gevorderd lid

jansenc schreef:dank je wel voor de verwijzing naar het nummer want ik had eerlijk gezegd geen idee om welk nummer het ging

je zegt bellen maar ik begreep mailen wat moeten we nu doen?

ik luister eigenlijk nooit naar de radio maar jullie mailen wel even hier toch als er een interview is geweest

groetjes christa [-o<
Het kan evt allebei, maar de richtlijn hierboven is opgesteld om de plaat aan te vragen via de website www.vraageenplaataan.nl

Dus gelieve gewoon via die weg doen, dan is het voor iedereen duidelijk!
jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

is er ook een minimien bedrag dat je moet doneren ja sorry maar de meeste zijn nu eenmaal financieel al flink op kosten

groetjes christa
stier
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door stier »

Goed plan!
Every day may not be good, but there's something good in every day.
southerncross
Gevorderd lid

jansenc schreef:is er ook een minimien bedrag dat je moet doneren ja sorry maar de meeste zijn nu eenmaal financieel al flink op kosten

groetjes christa
Christa, lees even goed door wat er staat in het berichtje hierboven! Je mag een zelfgekozen bedrag doneren! Alle beetje helpen, wil je 1 euro geven doe je dat, wil 5 dan doe je dat ect! :D
stier
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door stier »

Na anderhalve dag hebben 50.000 mensen de petitie getekend op www.kinderpardon.nu.

Niet om de boel te ontmoedigen, maar mijn mond viel toch even open toen ik dit las. Maar, morgen actiedag ;-) !
Every day may not be good, but there's something good in every day.
jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

ja ik las wel zelf gekozen bedrag maar soms zit er wel een minimum aan vast nu dus niet begrijp ik

groetjes christa
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

stier schreef:Na anderhalve dag hebben 50.000 mensen de petitie getekend op www.kinderpardon.nu.

Niet om de boel te ontmoedigen, maar mijn mond viel toch even open toen ik dit las. Maar, morgen actiedag ;-) !
:D Yep, wij ME-ers moeten er wat meer voor over hebben en harder vechten......
Misschien kunnen wij bij de initiatiefnemers ook de Petitie Erken ME onder de aandacht brengen? Of is dat al gedaan?
Angela Groothuizen, Marco Borsato, Paul de Leeuw, Khalid Boulahrouz, Jörgen Raymann, Humberto Tan, Jan Mulder, Anna Drijver, Patrick Lodiers, Thomas Acda, Filemon Wesselink, Manuel Broekman, Vincent Bijlo, Twan (The Opposites), Appa, Hanneke Groenteman, Margriet Eshuijs, Daphne Bunskoek. Peter van der Vorst, Tanja Jess, Hind, Georgina Verbaan, Peter R. de Vries, Waylon, Halina Reijn, Nasrdin Dchar, Jolande Sap en Tofik Dibi.
Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

met de mauro petitie ging het precies zo daarvan ziet met de ellende wel maar de ellende van de kinderen met ME ziet men niet

misschien kunnen de bekende mensen die op die site staan als hebbende getekend ook eens via hyves of facebook benaderd worden om aan te geven hoe kinderen en hun ouders hier behandeld worden

groetjes christa
southerncross
Gevorderd lid

jansenc schreef:ja ik las wel zelf gekozen bedrag maar soms zit er wel een minimum aan vast nu dus niet begrijp ik

groetjes christa
Zou in mijn ogen heel vreemd zijn als er voor een donatie aan een goed doel een minimumbedrag is!! Dus dat moet goed komen Christa!!

En idd, die 50.000 in 1.5 dag...pfff ontmoedigd toch wel een klein beetje!
southerncross
Gevorderd lid

louisa schreef:
stier schreef:Na anderhalve dag hebben 50.000 mensen de petitie getekend op www.kinderpardon.nu.

:D Yep, wij ME-ers moeten er wat meer voor over hebben en harder vechten......
Misschien kunnen wij bij de initiatiefnemers ook de Petitie Erken ME onder de aandacht brengen? Of is dat al gedaan?
Angela Groothuizen, Marco Borsato, Paul de Leeuw, Khalid Boulahrouz, Jörgen Raymann, Humberto Tan, Jan Mulder, Anna Drijver, Patrick Lodiers, Thomas Acda, Filemon Wesselink, Manuel Broekman, Vincent Bijlo, Twan (The Opposites), Appa, Hanneke Groenteman, Margriet Eshuijs, Daphne Bunskoek. Peter van der Vorst, Tanja Jess, Hind, Georgina Verbaan, Peter R. de Vries, Waylon, Halina Reijn, Nasrdin Dchar, Jolande Sap en Tofik Dibi.
Groetjes, Louisa
GL is initatiefnemer, Tofik en 3 andere GL leden hebben onze petitie al getekend, dus zijn op de hoogte!
Plaats reactie