Stevige keelpijn
Moderator: Moderators
Stevige keelpijn
Waar ik regelmatig last van heb, is een pijnlijke en dikke keel, waar niets tegen lijkt te helpen. Drinken, slikken en praten is pijnlijk en koud drinken helpt maar heel even of helemaal niet. Snoepjes werken ook niet.
Wie weet er iets anders?
Wie weet er iets anders?
Stevige keelpijn
Laat je eens prikken op de ziekte van Pfeifer. Dat begon bij mij ook met een zere keel en moeite met slikken.
Ik heb met periodes last van mn keel. Dus soms twee maanden niet en dan twee maanden wel ofzo. Steeds wel een lange periode.
Bij mij helpt het gelukkig wel om wat te eten/drinken dus ik heb dan altijd dropjes ofzo bij me.
Bij mij is mn keel dan gewoon heel droog eigenlijk en dat doet pijn, hij is niet dik ofzo.
Bij mij helpt het gelukkig wel om wat te eten/drinken dus ik heb dan altijd dropjes ofzo bij me.
Bij mij is mn keel dan gewoon heel droog eigenlijk en dat doet pijn, hij is niet dik ofzo.
Srepsils? Maar als het je klieren zijn, kun je het wel vergeten, want daar helpt bij mij niets tegen, helaas.
Heb er nu ook flink last van, sinds ik met de acupuntuur bezig ben.
Alcohol kan ik ook helemaal niet verdragen, van één glas wijn voel ik me belabbert en blijf ook liever van de alcohol af! Heb ook flinke pijnstillers en combi alcohol is ook niet goed.
Heb er nu ook flink last van, sinds ik met de acupuntuur bezig ben.
Alcohol kan ik ook helemaal niet verdragen, van één glas wijn voel ik me belabbert en blijf ook liever van de alcohol af! Heb ook flinke pijnstillers en combi alcohol is ook niet goed.
tegen het soort keelpijn dat wij hebben, helpt niks... die van mij is nu al vanaf augustus bezig, en stopt maar niet. Ik drink eigenlijk de hele dag kamillethee, dat helpt bij mij tot een kwartier na het drinken een klein beetje... en verder werken snoepjes niet, maar ik neem het toch maar (suikervrij), omdat ze zeggen dat het je keel gesmeerd houdt en dat het daardoor beter geneest...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Ik heb jarenlang een ontsteking-achtige keel. Opgezet, pijnlijk, hese stem, verhoging. Mijn schildklieren waren ok.
Mijn keelamandelen zijn verwijderd, maar helaas, zonder succes.
Na zelfonderzoek kwam ik achter dat ik onbewust mijn keel dichtkneep en mijn keelspieren verkrampt waren. Met oefeningen voor het keelgebied en anders ademen ben ik er van af.
Ik denk ook dat het te maken heeft gehad met voeding die activerend was en een druk leven. Boven alles blijkt een een voorstadium geweest te zijn van ME, want de combi komt vaak voor.
Mijn keelamandelen zijn verwijderd, maar helaas, zonder succes.
Na zelfonderzoek kwam ik achter dat ik onbewust mijn keel dichtkneep en mijn keelspieren verkrampt waren. Met oefeningen voor het keelgebied en anders ademen ben ik er van af.
Ik denk ook dat het te maken heeft gehad met voeding die activerend was en een druk leven. Boven alles blijkt een een voorstadium geweest te zijn van ME, want de combi komt vaak voor.
probeer eens wat waterijsjes en/of Tea tree oil tabletten helpt bij mij altijd goed zijn van die zuigtabletten kan je gewoon bij de drogist of apotheek halen
Thursday Plantation Tea Tree Keeltabletten € 5,45/20 zuigtabletten
ik zal dr een link bij zetten voor het geval je ze niet kan krijgen bij de apotheek bij jou in de buurt
http://www.drogisterij.net/?zoekterm=ke ... mode=datab
Thursday Plantation Tea Tree Keeltabletten € 5,45/20 zuigtabletten
ik zal dr een link bij zetten voor het geval je ze niet kan krijgen bij de apotheek bij jou in de buurt
http://www.drogisterij.net/?zoekterm=ke ... mode=datab
Life isn't about the breaths we take, it's about the moments that take our breath away.