zijn er antwerpse lotgenoten?
Moderator: Moderators
Hèhè niet echt, maar ben momenteel effe geveld dus kan effe ook ni veel hier lezen,
Mss dus toch beter een donderdag als de rest anders niet kan?
Mss de doodle nog eens tegoei invullen iedereen?
Zou ook nog een afspraak moeten vastleggen maar ik wil effe zien welke datum hier uit de bus komt voor dat ik dat vastleg.
Mss dus toch beter een donderdag als de rest anders niet kan?
Mss de doodle nog eens tegoei invullen iedereen?
Zou ook nog een afspraak moeten vastleggen maar ik wil effe zien welke datum hier uit de bus komt voor dat ik dat vastleg.
Ik kan altijd dus vul m nog altijd niet in 
Heb vandaag van 1 tot 11 intensief spelletjes gespeeld met een grote groep, (13 man = druk, blergh!
) en heb maar 2 keer tussendoor op de zetel 10 minuutjes moeten liggen, dus ik heb er vertrouwen in dat als de meet op een donderdag zou zijn ik daarna toch ook nog wel naar mn andere afspraak zou kunnen gaan.
Ok, efkes stoefen sorry, maar ben zo content dat het er toch fkes uitmoest
dus met mijn andere plannen moet ge geen rekening meer houden voor de planning, don of vrij gaat alletwee wel.

Heb vandaag van 1 tot 11 intensief spelletjes gespeeld met een grote groep, (13 man = druk, blergh!

Ok, efkes stoefen sorry, maar ben zo content dat het er toch fkes uitmoest

dus met mijn andere plannen moet ge geen rekening meer houden voor de planning, don of vrij gaat alletwee wel.
Ik weet weinig.
Amaaai keigoed! Ja das idd druk, ben onlangs op weekend geweest met nog 13 anderen, pffff! Dan ben ik zo blij als die effe buitenzijn zodat ik effe totale rust heb.
Maar toch ook van genoten, nog eens onder de mensen zijn.
Ok dus diederik kan altijd. Nu de rest nog afwachten hè. En we zullen mss eerder op begin december mikken dan vermits Eric ook een dip heeft. Hopelijk kan de rest dan ook!
Maar toch ook van genoten, nog eens onder de mensen zijn.
Ok dus diederik kan altijd. Nu de rest nog afwachten hè. En we zullen mss eerder op begin december mikken dan vermits Eric ook een dip heeft. Hopelijk kan de rest dan ook!
ok, ik heb ook de doodle aangevuld voor december;
zoals het er nu uitziet zijn 1 of 2 december het beste.
zullen we vrijdag 2 december als richtdatum afspreken, dan kan iedereen errond afspraken plannen, anders komt er mss geen afspraak meer?
wat denken jullie vrijdag 2 december 15u in de witte arend?
en hopelijk geneest de ontsteking gauw sowfia, ook beterschap met de dip eric
en diederik, wat geweldig dat het je zo goed gaat alles in acht genomen.
ik heb nu de meeste testen gedaan, begin januari behandelplan, hopelijk brengt het me ook beterschap, dat ik mee kan stoefen over hoe goed het me gaat
nu blijf ik net overeind
groetjes tinnie
zoals het er nu uitziet zijn 1 of 2 december het beste.
zullen we vrijdag 2 december als richtdatum afspreken, dan kan iedereen errond afspraken plannen, anders komt er mss geen afspraak meer?
wat denken jullie vrijdag 2 december 15u in de witte arend?
en hopelijk geneest de ontsteking gauw sowfia, ook beterschap met de dip eric
en diederik, wat geweldig dat het je zo goed gaat alles in acht genomen.
ik heb nu de meeste testen gedaan, begin januari behandelplan, hopelijk brengt het me ook beterschap, dat ik mee kan stoefen over hoe goed het me gaat

nu blijf ik net overeind

groetjes tinnie