zijn er antwerpse lotgenoten?

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
slapertje
Beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 apr 2011, 11:58

zijn er antwerpse lotgenoten?

Bericht door slapertje »

ik ben van antwerpen, wordt 43jaar en heb al 5 jaar CVS, zou leuk zijn om eens af te spreken in antwerpen?

zoek trouwens in het antwerpse een goede huisdokter die bekend is met CVS, die waar ik nu bijloop heeft soms niet alle begrip en wacht te lang met behandelingen, .... :?
Gebruikersavatar
memsi
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 358
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:42

Bericht door memsi »

Ja ik ben van Antwerpen( ekeren),ben 47 jaar en heb al zeker 24 jaar cvs.
Wil best wel eens afspreken.

Groetjes,

Annick
Gebruikersavatar
ikje
Beginner
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mar 2011, 16:42

Bericht door ikje »

Hoi,

Mij hebben ze pas doorverwezen naar een homeopaat in merksem,ik moet m'n eerste afspraak nog maken maar zou een heel goeie zijn op ME/CVS vlak zou klachten heel ernstig nemen en echt mee blijven zoeken naar oplossingen... dus niet van het zit tussen je oren of je zal e rmee moeten leren leven...

moest je interesse hebben laat je het maar horen dan zoek ik de contactgegevens wel even voor je op.

groetjes
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Bericht door sowfia »

hier nog eentje van antwerpen, ben 23, 7 jaar ziek. mijn huisarts is een goeike, van linkeroever, maar ze neemt geen nieuwe patienten meer aan dacht ik.
Gebruikersavatar
cleopatra
Donateur
Donateur
Berichten: 455
Lid geworden op: 28 feb 2010, 16:19

Bericht door cleopatra »

Ben ook van Antwerpen, 36 en 5 jr ziek.

Wil ook gerust wel eens afspreken.

Mijn huisarts is heel begripvol, maar daar blijft het dan ook bij. Heb onlangs nog van iemand een adres doorgekregen van een arts in Schoten, die veel cvs-patiënten zou zien. Moest je geïnteresseerd zijn, dan laat je het maar weten.
Gebruikersavatar
slapertje
Beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 apr 2011, 11:58

Bericht door slapertje »

bedankt voor de reacties iedereen,

ik heb net te horen gekregen van mijn huisarts dat ik CVS zou hebben, heb een afspraak in de APRA kliniek in antwerpen, voor mij onbekende kliniek weet echt niet wat ik allemaal kan verwachten qua onderzoeken enzo pfff
als ik alles hier lees op het forum zakt de moed me al in de schoenen....

die homeopaat wat doet die dan hoofzakelijk? lijkt me wel interessant...

grtjs
tinnie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 112
Lid geworden op: 20 jan 2008, 14:01
Locatie: antwerpen

Bericht door tinnie »

in de apra kliniek gaan ze uit van cgt en oefentherapie...
ben daar gestopt wegens desinteresse van dokters en kine en het niet helpen uiteraard van die behandelingen...
ze geloven daar ook dat het tussen de oren zit..

ja, laten we in antwerpen vb. maandelijks afspreken op een namiddag in een leuke koffiebar, om wat te kletsen anderhalf uurtje of zo(niet perse over de ziekte), er even uit zijn..uit de 4 muren, even in het gewone leven.
ik wil wel proberen, wie nog. wie kan komt.
er is een leuke koffiebar, rustig op de oude vaartplaats, of elders in de stad..
groetjes tinnie
Gebruikersavatar
slapertje
Beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 apr 2011, 11:58

Bericht door slapertje »

lijkt me leuk, laat maar weten, ik kan meestal op dinsdag of donderdag namiddag, wil proberen, en iedereen is welkom natuurlijk,

trouwens naar die apra kliniek ben ik niet geweest, heb de fysio therapeut afgebeld, denk niet dat voor mij de juiste dokter kan zijn, ik zoek nog altijd verder naar een dokter die me kan verder helpen, liefst in antwerpen zelf, want ik heb geen auto moet er kunnen geraken met tram of bus en liefst geen uren onderweg dat kan ik niet aan...........

kijk er naar uit om nieuwe mensen te leren kennen, als er nog mensen interesse hebben laat maar weten dan kunnen we met ons allen afspreken in antwerpen-stad,

groetjes en veel sterkte aan iedereen :)
Gebruikersavatar
spacca
Beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 feb 2011, 17:32
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door spacca »

Hou me ook op de hoogte, ik ben van Burcht en wil ook eens met lotgenoten spreken, en ervaringen delen want als je ME-Fibro hebt, ben je op jezelf aangewezen, en kan geen enkele dokter je helpen, je verspilt je tijd, je energie en veel geld...althans dat is mijn ervaring, en ik ben niet alleen...

Groetjes,
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Van noord-Antwerpen (Zandvliet), 24j, 9j ziek (3j volledig 'plat').


Net aan de 7de maand KDM bezig en ondertussen weer mobiel genoeg dus 't kan wel eens plezant zijn lotgenoten tegen te komen (ben de enige 'CVS'er die ik IRL ken);

zijn er al 'meets' geweest of kwam het er niet echt van?
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Bericht door sowfia »

spacca, wauw, hoe toevallig, ik ben van zwijndrecht. je mag me altijd een pb sturen hoor. groetjes!
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Bericht door sowfia »

ik stel voor dat we dit eens concreet gaan afspreken, vermits er toch wel wat geïnteresseerden zijn?
Wie weet er een rustige plek in de stad?
Zelf spreek ik liefst overdag af, ik weet niet hoe dit voor jullie allemaal zit.
We kunnen een datum prikken via doodle, dan kunnen we makkelijk zien wanneer de meesten beschikbaar zijn.

Wat denken jullie?
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Is goed!

Data kan zowat alles al zijn er wel voorkeuren, locatie heb ik weinig zicht op want heb teveel jaar in het buitenland gewoond... hoe bereikbaarder het is met het openbaar vervoer hoe beter? ;)
Ik weet weinig.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Iedereen is percies op verlof ;)
Ik weet weinig.
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Bericht door sowfia »

ik denk het ook :-)
inderdaad iets dat heel bereikbaar is met openbaar vervoer zou ik zeggen.
we zullen nog wat afwachten tot de mensen terugkeren dan ;-)
Plaats reactie