(nog vergeten te vermelden - er schijnen mensen te zijn op wie het wel een groot effect heeft, maar anderen rapporteren dat het niks voor ze doet dus wslk hangt het ervan af of je 'responder' bent)
Moderator: Moderators
Ik zie nieuwe dingen.brandy schreef:diederik, ik gebruik ook amitriptyline, en daardoor houd ik ook al vocht vast vooral in mijn gezicht, en dat voelt niet prettig
idd een paar kilo meer is geen ramp, we hebben te maken met veel ergere dingen dan een beetje overgewicht
toch wil ik het wel in de gaten houden...
gewone fysio daar ging ik in eerste instantie heel ver achteruit, en later helemaal gèen verbetering
de manier van fysio die ik nu volg is helemaal op mij afgestemd, en ik ga dus ook zeker niet over mijn grenzen
supplementen kopen in een drogisterij doe ik niet, ik gebruik thyrax voor mijn schildklier, en dan moet de magnenisum die ik ook gebruik zeker 3 uur later innemen, anders heb je wisselwerking
dat vertellen ze natuuurlijk niet in een gewone drogisterij, ik gebruk nog veel mer medicijnen ook voor mijn hart
deze arts gaf ook al aan dat ik het gewoon in de winkel kon kopen ipv de apotheek, maar ik heb samen met de apotheekass. de website dooorgenomen, en er zitten idd enorme verschillen in de prijs, je kon het ook kopen voor bijna 30.00 euro, dus met mijn dosering van 5 g per dag, kan ik er ongeveer 9 weken mee doen, incl stopweken, kost me dat nog een 10 euro
de stopweken zijn er voor om het lichaam ook vanzelf creatine via voeding te laten opnemen,ik snap je redenering m.b.t. de sporters, maar dat i niet waarom ik zou moeten stoppen
ik ga het proberen, als het niet bevalt kan ik altijd stoppen
de bietensap heb ik vandaag al wel ingenomen, lees hier ook veel goede berichten over