Ja, dat is beter. Daar zijn wetenschappers het inmiddels zelfs over eens.
Als ik wacht tot na een antibioticakuur is het al iets te laat. Dan voel ik mijn candida-infecties ook al opspelen.
Ik zou alleen niet tegelijkertijd innemen maar een uur of drie wachten met de probiotica. Ik weet niet of een arts dat ook zou zeggen, maar ik beredeneer: antibiotica doodt ook de goede bacteriën en als het tegelijkertijd in je maag/darm komt, zal het de probiotica misschien het eerst doden. Dus doe ik eerst een antibioticatablet en om de goeden aan te vullen 3,4 uur later pb.
tiberal
Moderator: Moderators
Welke dosis hebben jullie geslikt?
Op mijn 1e behandelplan stond 500 mg 1/dag 10 dagen. Nu is het a.g.v. nieuwe uitslagen van Diagnos-Tech aangepast. Ik moet nu 500 mg 2/dag 10 dagen, dan 10 dagen pauze en dan weer 500 mg 2/dag 10 dagen. Ik kan me er niet op verheugen. Maar ik zit dus redelijk vol met blastocystis hominis en vermoed dat hij het me daarvoor geeft.
Op mijn 1e behandelplan stond 500 mg 1/dag 10 dagen. Nu is het a.g.v. nieuwe uitslagen van Diagnos-Tech aangepast. Ik moet nu 500 mg 2/dag 10 dagen, dan 10 dagen pauze en dan weer 500 mg 2/dag 10 dagen. Ik kan me er niet op verheugen. Maar ik zit dus redelijk vol met blastocystis hominis en vermoed dat hij het me daarvoor geeft.
Every day may not be good, but there's something good in every day.