ik heb een tijdje hier niet geweest, wil nog altijd afspreken hoor met jullie, de groenplaats lijkt me wel een perfecte plaats, gemakkelijk bereikbaar met tram!
De komende weken worden voor mij terug iets moeilijker om af te spreken (veel drs.afspraken op agenda) maar als ik kan, wil ik graag mee.
Houden jullie me op de hoogte als er iets concreet is afgesproken ?
ik heb nu effe geen puf maar ik zou een doodle opzetten www.doodle.com daar kan iedereen dan aanklikken wanneer hij kan of niet en dan geeft het automatisch de datum weer met de meeste stemmen.
september wordt ook moeilijk voor mij moet ik wel toegeven, of de eerste paar weken toch.
Oh okee ik koos alleen weekends (zaterdag-zondag) omdat ik ervanuit ging dat weekdagen wel problematisch zouden zijn voor teveel mensen (bv. werk? of zijn wij hier allemaal werklozen gelijk ik? )
ah supergoed diederik merci!
voor mij past een weekdag eigenlijk sowieso beter, in weekend vaak familieverplichtingen ofzo en dan kan ik er niks extra bijnemen. denk dat de meesten misschien niet werken? ik zou gewoon alle opties erbij zetten en zien wanneer dan de meesten kunnen.
De grote witte arend is een heel toffe keuze op een goede locatie. Alleen, comfortabel zitten is het er niet echt. Ik kan zelf niet komen, maar wilde jullie er wel efkens attent op maken
Ik heb alle stemmen verwijderd omdat dus ook weekdagen nu zijn toegevoegd; dus memsi & Mehans, nog nekeer stemmen!
Om dagen 'tussenin' te zien, op diejen harmonica klikken dan schuift dad uit.
@Lea: mercikes veur den tip, ik ken het daar ni maar is goed om weten.
Locatie kan zowiezo nog altijd veranderd worden, da's minder planning as nen datum.