JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, mijn behandelplan is binnen!!!!!!!!!!
En angsthaas die ik ben meteen gekeken of er geen spuitwerk bij zit! En tot mijn opluchting zit er geen Nexavir of B12 bij....... dacht ik.
In ieder geval geen Nexavir, dus mijn portometnix is HEEEEEEL blij, maar toen ik op internet aan het neuzen was wat Hydroxycobalamine is kwam ik er dus achter dat dit B12 is.

Dat wordt dus toch spuiten, arme ikke

. Welke idioot heeft het dan ook die naam gegeven, zeg gewoon waar het op staat, zeg gewoon B12!!
Maar goed, mijn behandelplan:
Maand 1:
- Rifaxin 200 mg, 2 x 1/dag, 10 opeenvolgende dagen; andere dagen van de maand: Bififlor forte, 2 x 1 dag
Maand 2:
- Tiberal 500 mg, 1/dag, 10 opeenvolgende dagen; andere dagen van de maand: Bififlor forte, 2 x 1 dag
Maand 3:
- Rifaxin 200 mg, 2 x 1/dag, 10 opeenvolgende dagen; andere dagen van de maand: Bififlor forte, 2 x 1 dag
Maand 1-2-3
- Hydroxycobalamine 10 mg, 3 x 1/week I.M. (Sterop) (CNK 0048-454)
- Mesalazine 500 mg, 3 x 2/dag
- Hyaluperm 2 x 1/dag
- 2l vochtinname per dag
Hoe raar het ook klinkt, het is toch wel grappig om zo'n plan te lezen. Ik bedoel hier in Nederland was altijd alles goed, niks aan ut handje, alles prima, okidoki, wanneer ga je een marathon lopen? En in het besluit van DML's plan staat dat deze patiënte beantwoord aan de criteria van M.E.. Dat er dus wel steekjes los zitten, alleen niet in mijn hoofd maar in mijn lijf!!! EAT YOUR HART OUT RADBOUD!
En aangezien ik nogal visueel ben instelt (ik zie dus bij ieder verhaal of omschrijven een filmpje) moest ik ook lachen om het zinnetje: 93% van de theoretisch maximale hartfrequentie. Oke, was gebeurt er als ik het maximale had gehaald? Gaan er dan een soort kop van Juut of in dit geval Owl rinkelen? Of gaat er dan een deurtje open en zie je een hart met de tong op z'n knieën z'n koffers pakken?

Vond ik gewoon even grappig.
Maar goed, nu zit ik hier dus met mijn lang verwachte behandelplan en recepten en nu? Er zit nergens een beschrijving bij hoe ik aan mijn stuff moet komen. Stier had me al aangeboden om te helpen met het aanschaffen van de ingrediënten voor de funcake, maar misschien is het een idee om het hier open en bloot te doen, zodat andere starters het ook kunnen lezen. Dus.......
Waar haal ik alles vandaan?
OMG, wat ben ik blij dat ik weer iets heb om tegen deze &^%#@ ziekte te vechten! Ik ben nu 18 + 23 jaar levenservaring en ik had toch echt geen zin om op deze lamlendige manier tot mijn 80e door te gaan. En met mijn geluk was ik er ook nog 100 mee geworden. Brrr, tot mijn 100e iedere dag stram, stijf en pijnlijk opstaan om vervolgens achter de computer te kruipen en daar het hoogtepunt van de dag te beleven... Ik krijg een mailtje!
Oke, dat laatste was overdreven, maar de rest klopt wel. %$#&* ziekte!!!