Ik vraag mij af..
Ik kreeg in October 2010 bevestigd dat ik phfeiffer had.. ik was toen 29 jaar.. Volgens de aarts en gemuteerde versie, aangezien ik ik 2003 ook epstein barr had..
ik voelde mij al maanden niet lekker, steeds maar denken dat ik "iets" zou krijgen, longontsteking, keelonsteking, influenza.. maandenlang gewoon koortsgevoel, wekenlang keelpijn tot dat het "eijdelijk" in october dus helemaal fout ging.. Ik was heel erg ziek, alle lymfklieren aan de linker kant waren gigantisch, had een "2de hoofd" (grote gezwel aan mn neck).
sinds dan is mijn gezondheid niet meer bovenop gekomen..
Ik was ziek gemeld tot mid februari, ben toen weer begonnen met werken (langzaam opbouwen). sinds dan 2 keer weer ziek moeten melden en overnieuw beginnen met opbouwen.
Nu, 8 maanden later is het nogsteeds "on and off"...
alles heeft consequenties..
vrijdag verhuisd, lig nu al 2 dagen op bed, kan niks doen..
ouderavond bij de creche 3 weken geleden, heb sinds dan weer keelpijn.. ging effe sporten -had gelijk longontsteking..
ik heb een hele waslijst met "symptomen".. dingen die vroeger niet zo waren.. na een beetje te hebben gelezen heb ik ze allemaal op papier gezet.. lijst wordt steeds langer..
De huisaarts en arbo (bedrijfsaarts) zeg aleen dat ik moet zorgen dat ik genoeg rust krijg.. maar dat ik gewoon normaal moet leven, het gaat vanzelf over..
Daar begin ik dus aan te twijfelen..
en los daar van... genoeg rust krijg ik gewoon niet, ik ben aleenstaande moeder van 3 kids, met een eks die niks doet voor zijn kinderen (maar wij moeten nogsteeds in Nederland blijven wonen zodat hij ze kan zien.. belachelijk...)
tips? opmerkingen? ideen?