Mijn vorige post is alweer een jaar geleden. Wat hebben we op een jaar bereikt? De klachten zijn erger geworden en vooral ... ik heb een aantal arme dokters geholpen door een deel van mijn fortuin af te staan aan hun

Mijn voedselintoleranties lijken onder controle (na lang zoeken gevonden dat het apiol was), maar mijn ergste klacht blijven de nieren en de bijhorende uitdroging. Buiten komen is onmogelijk geworden wegens constante uitdroging. Ik heb al jaren pijn aan mijn nieren.
Ik heb dus lang gedacht aan me/cvs maar ik begin heel hard te twijfelen. Ik ben bv doodop na een inspanning (gedurende 2-3 dagen) maar volgens mij is dat de uitdroging. Het voelt alsof mijn hersenen uitdrogen en zich even (een 2-tal dagen) uitschakelen.
Ik heb ook een zware fout gemaakt. Na een onenigheid met mijn dokter heb ik beslist die dokter niet meer te zien. Er niet aan gedacht dat ik hydrocortison kreeg en ik ben daar dus abrupt mee gestopt wegens geen voorschrift. Dit heeft natuurlijk geleid tot een zware crash. Met een enorm verergering van de uitdroging.
Ik heb dan veel gelezen over bijnieruitputting en ik vind wel dat die symptomen kloppen (maar dat heb ik met veel dingen). Ik weet wel niet of die uitdroging (al ±12 jaar heb ik dit en het wordt ieder jaar erger) daar bij hoort? Passen voedselintoleranties ook in dit verhaal?
Weet er iemand een dokter die bijnieruitputting wel serieus neemt? Ik woon in belg. limburg. Of als iemand een goede huisarts kent. Ik heb vaak problemen met dokters. Ik vind dat je een dokter moet vertrouwen en als het vertrouwen ontbreekt, dan stop je er beter mee.
Alvast bedankt voor het lezen en hopelijk weet iemand een goede dokter.
Groetjes,
Ronald