Allereerst wil ik zeggen, ik weet dat jullie geen artsen zijn en geen diagnoses kunnen geven

Ik ben een jonge trotse mama van 4 kinderen. Bij mijn tweede zwangerschap kreeg ik ernstige bekkeninstabiliteit, daarbij steeds meer gewrichts/spier klachten, echt pijn. Laatste zwangerschap ook alleen maar kunnen liggen. Ben voor mijn bekken veel behandeld bij een revalidatiecentrum, fysio en pijnpoli, niks hielp. De pijn in de rest van mijn lichaam is sinds die jaren vreselijk geworden. 2 keer bij de reumatoloog geweest, reuma is het niet, wat uiteraard erg fijn is! Maar.... toen kreeg ik de diagnose fibromyalgie. Iets waarvan ik de indruk heb dat je die diagnose krijgt als ze niet weten wat je hebt...
Ik ben al heel erg lang vreselijk moe, maar dat weet ik altijd aan het feit dat ik een druk gezin heb en dag in dag uit vreselijk veel pijn heb. De weekenden heb ik echt nodig om bij te slapen, dan lig ik zaterdag en zondag tot een uur of 3 op bed, en dan gewoon nog steeds dood moe wakker worden. Ik weet het gewoon niet meer zo goed, ik heb zo erg het gevoel dat er meer aan de hand is met mijn lichaam.
Wat is jullie advies?
Alvast heel erg bedankt voor de moeite!!!