Hebben jullie het intervieuw hier op de artikelensite gelezen van Demeirleir?
Of zijn jullie er mee bezig?
't Is nl een hele kluif.
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Interview Dr. De Meirleir
Moderator: Moderators
Interview Dr. De Meirleir
Het lijkt mij de bodem van ons bestaan
Qua:
- Oorzaak
- Erkenning
- Macht en de onzin van de heersende wetten van de Bio psycho sociale invloeden
- Helder en mijns inziens veelbelovende "Nieuwe en Eerlijke blik op ME/CVS
- Logica die niet te onderscheppen valt: enkel met de macht die het huidige KARTEL heeft.
En eerlijk gezegd, het is niet nieuw voor mij, maar het zwart op wit lezen van de KEUZE van machten die geen belang hebben bij waarheid omdat dit hen niet past, dat is toch wel heel eng en bevooroordelend en absoluut niet een vorm waar professie vooraan staat.
Zeg gewoon dat het niet bestaat; heb je er ook geen last van!?
De bikkelharde realiteit die ons dus laat zien waarom wij zo "in de steek geworden gelaten"'.
Als je als medicus al zo wordt uitgestoten en afgemaakt ondanks FEITEN: hoe moet je dit dan handelen als enkel patient.
Een eye-opener die PIJNLIJK bevestigd wordt!
Arjen

Qua:
- Oorzaak
- Erkenning
- Macht en de onzin van de heersende wetten van de Bio psycho sociale invloeden
- Helder en mijns inziens veelbelovende "Nieuwe en Eerlijke blik op ME/CVS
- Logica die niet te onderscheppen valt: enkel met de macht die het huidige KARTEL heeft.

En eerlijk gezegd, het is niet nieuw voor mij, maar het zwart op wit lezen van de KEUZE van machten die geen belang hebben bij waarheid omdat dit hen niet past, dat is toch wel heel eng en bevooroordelend en absoluut niet een vorm waar professie vooraan staat.

Zeg gewoon dat het niet bestaat; heb je er ook geen last van!?

De bikkelharde realiteit die ons dus laat zien waarom wij zo "in de steek geworden gelaten"'.
Als je als medicus al zo wordt uitgestoten en afgemaakt ondanks FEITEN: hoe moet je dit dan handelen als enkel patient.
Een eye-opener die PIJNLIJK bevestigd wordt!
Arjen

Arjen: fight for live
Tip ter ondersteuning/verduidelijking/aanvulling
Op het ME platvorm zette Michael Koolhaas een artikel over auto-immuniteit: van Danielle Hof, over
Abnormale celdood cruciaal bij ontstaan auto-immuun-ziekten.
De titel alleen al dekt een hele lading die ook wat ME betreft van toepassing is.
Niet dat hier ME in genoemd wordt maar omdat verknalde immuniteit meest waarschijnlijk de grootste rol speelt in ME en daarmee de kern van de ziekte aangeeft.
Misschien handig om dit eerst te lezen voor je weer verder gaat aan het DML-verhaal?
Abnormale celdood cruciaal bij ontstaan auto-immuun-ziekten.
De titel alleen al dekt een hele lading die ook wat ME betreft van toepassing is.
Niet dat hier ME in genoemd wordt maar omdat verknalde immuniteit meest waarschijnlijk de grootste rol speelt in ME en daarmee de kern van de ziekte aangeeft.
Misschien handig om dit eerst te lezen voor je weer verder gaat aan het DML-verhaal?