heeft er iemand darmparasieten gehad en wat waren de klachten?
omdat ik nog steeds erge maagklachten heb bestaat nu het vermoeden dat ik wel eens een darmparasiet zou kunnen hebben,heeft hier iemand ervaring mee??
darmparasieten.
Moderator: Moderators
daar moet je antibiotica voor vragen hebben ze je ontlasting al na gekeken ik heb het ook gehad en daar kan je lang last van houden en veel yochert eten sterkte groetjes alie
o ik vergat mijn klachten nog op te schrijven ik had hevige buikpijn links en en een drukkend gevoel in mijn maag en ook een druk op mijn blaas
o ik vergat mijn klachten nog op te schrijven ik had hevige buikpijn links en en een drukkend gevoel in mijn maag en ook een druk op mijn blaas
Voor spoelwormen, aarsmaden en lintwormen kun je gewoon bij de apotheek ( zelfs bij de voordeeldrogist) een tabletten kuurtje ( per twee in klein vierkant doosje verpakt) halen, dat ook voor kinderen wordt gebruikt.
Met 3 dagen twee tabletten kan je al van het meeste af zijn. Bij mij verschenen ( bijna tien jaar geleden) een lintworm en een paar spoelwormen. Ik had toen nog in toenemende mate ME en ik merkte verder niet zo veel verschil.
Hartelijke groet van Henny
Met 3 dagen twee tabletten kan je al van het meeste af zijn. Bij mij verschenen ( bijna tien jaar geleden) een lintworm en een paar spoelwormen. Ik had toen nog in toenemende mate ME en ik merkte verder niet zo veel verschil.
Hartelijke groet van Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.