Sinds ik begonnen met het slikenn van exefor (ook wel bekend als venlafaxine) ben ik zo'n 20 kg aangekomen, aangezien ik maar 1,68 lang ben is dat behoorlijk veel.
Ik wil daarom ook heel graag afvallen maar weet niet goed hoe. Sinds januari ben ik veel meer op m'n voeding gaan letten maar tot nu toe zonder succes.
Sporten is zoals jullie begrijpen zo goed als onmogelijk dus ik zal moeten proberen mijn doel te bereiken met dieten.
Omdat ik heel mijn leven alles heb kunnen eten wat ik wilde heb ik weinig verstand van dieten. Op dit moment volg ik geen lyme dieet oid dus wat dat betreft kan alles.
Zelf had ik bedacht om tussen de middag cup-a-soup of bouillon met 2(?) bruine boterhammen te eten, dit omdat ik echt iets zouts/kruidigs nodig heb tussen de middag omdat ik anders érg flauw word.
Voor het ontbijt heb ik nog niet echt een gezond plan, wellicht 2 bruine boterhammen met kalkoenfilet?
'S avonds moet ik eten wat de pot schaft dus behalve kleine porties heb ik daar niet echt invloed op.
Voor tussendoortjes dacht ik aan ontbijtkoek.
Drinken doe ik al gezond, ik drink heel de dag door water en een paar bekers groene thee.
Hopelijk kunnen jullie me verder op weg helpen, anderen snappen namelijk niet dat sporten gewoon níet mogelijk is