Hoi Vlindertje, stuur even een berichtje naar Zuiderzon, zij kan dat aanpassen. Zelf kun je dit niet wijzigen, en ook niet iedere moderator heeft die bevoegdheid.
felixloena schreef:Hoi Vlindertje, stuur even een berichtje naar Zuiderzon, zij kan dat aanpassen. Zelf kun je dit niet wijzigen, en ook niet iedere moderator heeft die bevoegdheid.
Kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen o.v. privacyredenen? Of kan ik een nieuwe account aanmaken en de eerste verwijderen?
U kunt niet zelf uw gebruikersnaam wijzigen of verwijderen.
Het is ook niet toegestaan een dubbele account of meerdere gebruikersnamen te registreren.
Indien u om zwaarwichtige redenen, zoals privacy-redenen, uw gebruikersnaam wilt wijzigen, dient u met ons contact op te nemen via het contactformulier, zodat wij een wijziging kunnen doorvoeren.
Hier kun je het aanvragen met motivatie (voor consistentie en herkenbaarheid binnen het forum wordt een wijziging in gebruikersnaam in beginsel niet geaccordeerd). Dus liever niet per PB!
Ik dacht toch echt dat ik via het contactformulier dit enige tijd geleden al had gedaan, maar ik zie nog geen wijziging die is doorgevoerd. Ik weet dat jullie het druk hebben
Ik dacht toch echt dat ik via het contactformulier dit enige tijd geleden al had gedaan, maar ik zie nog geen wijziging die is doorgevoerd. Ik weet dat jullie het druk hebben Wink
Zou je het nog eens willen insturen? Dan zal ik Zuiderzon even attenderen erop.