Werkelijk verschrikkelijk wat je leest. Zo ging het ook met Denise Smit, een Nederlands meisje wat een aantal jaren geleden ook is overleden na een vreselijk ziekbed. Ze was gestoken door een teek ja, maar dat hebben de artsen genegeerd..........
http://www.freewebs.com/denisesmit/
Victoria had een zeer ernstige vorm van ME, wat haar zo overgevoelig voor licht en geluid maakte
Bedenk lieve mensen, dat dit ook een heftig lyme- symptoom is.............. Ook ik verdroeg geen - onverwachte - of harde geluiden en licht. Het bewegen van een gordijn door een zuchtje wind kon me helemaal in paniek maken..........
Ik kreeg soms angstaanvalletjes als ik mensen hoorde lopen en praten..............
Karolien, ME is overdraagbaar schrijf je maar bedenk dat lyme ook overdraagbaar is, vermoedelijk heb
ik mijn man geinfecteerd.
En als ME : nu eens : lyme is -niet bij iedereen, maar toch!.......dan heb je het mogelijk op je kinderen overgebracht........
En als je als baby ME hebt...........dan is de moeder lymepatiente..............ik kan het niet anders zien............