Problemen met overschakelen winter-/zomertijd

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Ik heb in de loop van de jaren steeds meer moeite met het omschakelen naar zomer-/ wintertijd. Mijn interne klok liep al vreemd ivm de klok, maar nu klopt er totaal geen snars meer.

Komt dit bekend voor? Tips?
semma
Gevorderd lid

Bericht door semma »

Ik slaap zo slecht en/of ongeregeld, dat het niets uitmaakt dat er een nachtelijk uurtje ontbreekt. Ik vind het verrukkelijk dat de dagen langer en lichter zijn en ben erg blij met deze warme weken (maar de warme periode is al weer bijna om).
NoSurrender
Beginner
Contacteer:

Bericht door NoSurrender »

Jep, Stargazertje, ik heb momenteel ook een enorme terugslag die ik wijt aan de zomertijd én tevens het omslaan van het weer. (het wordt weer kouder)

Niet dat ik me beter voel met warm weer hoor, maar het omslaan van weertypen voel ik helaas haarfijn aan mijn lichaam.
Tattooed all that I see, all that I am, all I will ever be!!
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

'Normale' mensen zouden zeker al een week nodig hebben om om te schakelen. Heeft het met slapen te maken? Dan zou je voor de volgende omschakeling je huisarts om melatonine kunnen vragen? Gewoon om die week te overbruggen?

Sterkte ermee! Liefs, Bloem
Plaats reactie