Wie heeft baat bij Inhibin?
Tegen kuitkrampen?
Ik vraag me af of het helpt, omdat de oorzaak misschien of zeker verschillend is van die pijn die gezonden aan hun benen hebben.
't Zou anders wel handig zijn want steeds warme kruiken die weg rollen blijven als hoofdmoot goede nachtrust in de weg staan.
Maar ja, elke dag inhibin slikken is ook weer wat......
Wie heeft baat bij Inhibin?
Moderator: Moderators
- mieperdepiep
- Gevorderd lid
DIt is al een wat ouder bericht, maar ik beantwoord hem toch nog even 
Ik heb inhibin voorgeschreven gekregen van de internist en het beviel mij totaal niet. Net alsof het niet sterk genoeg was. Het deed wel iets, maar het leek wel of mijn spieren en de inhibin aan het vechten waren wie het sterkste was, beter kan ik het niet omschrijven. Het voelde heel vervelend onrustig.
Wat bij mij wel echt supergoed werkt is magnesium. Mocht je dat willen proberen, neem dan wel magnesium in een goede vorm. (maar daar heb ik al vaker over geschreven)

Ik heb inhibin voorgeschreven gekregen van de internist en het beviel mij totaal niet. Net alsof het niet sterk genoeg was. Het deed wel iets, maar het leek wel of mijn spieren en de inhibin aan het vechten waren wie het sterkste was, beter kan ik het niet omschrijven. Het voelde heel vervelend onrustig.
Wat bij mij wel echt supergoed werkt is magnesium. Mocht je dat willen proberen, neem dan wel magnesium in een goede vorm. (maar daar heb ik al vaker over geschreven)