IJskoud, maar warmte is ook niet alles
Moderator: Moderators
-
- Gevorderd lid
Ik heb het vandaag ijs en ijskoud, maar nu ik met een kruikje zit, verga ik van de pijn door samentrekkende spieren etc. Iemand tips?
Miss eerst douchen zodat je lichaam weer op temperatuur komt en dan zorgen dat je warm blijft met een deken en ev kruik nu ga je namelijk heel plotseling van koud naar warm, dat verklaard waarschijnlijk je pijn.succes ermee!
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
Douchen werkt voor mij idd ook altijd het beste. Geleidelijk aan de temperatuur warmer draaien en dan dikke kleren aan, of je zou idd een deken erbij kunnen pakken o.i.d.
Lekker douchen is idd een goeie tip, ik doe dat ook soms en werkt prima. Of lekker onder mijn dekbed gaan zitten. Een wollen trui werkt ook altijd veel beter dan bijv. katoenen truien.
Every day may not be good, but there's something good in every day.
-
- Gevorderd lid
Ik zit hier al met een kruik en 2 dekens, dikke fleece trui en nog zien mijn tenen blauw. Kan bovendien niet meer normaal lopen en handen verkrampen. Dit is niet fijn!
Magnetronsloffen misschien een handig hulpmiddel?
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
Ik heb een elektrisch warmtekussen wat je bijv achter je rug kan zetten; dat houdt je lichaam behoorlijk warm. Mss dat dat kan helpen?
Life smells...