Hoofdpijn bij opzij kijken
Moderator: Moderators
Ik heb sinds afgelopen zondag telkens hoofdpijn als ik opzij kijk, een soort zeurende pijn. Ik ben niet verkouden of ziek (wel erg moe) Weet iemand hoe dit komt en hoe ik er vanaf kom? Ik maak me niet snel zorgen maar vier dagen non-stop deze hoofdpijn lijkt me niet goed?
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
zou je nek kunnen vastzitten? Ik heb verder geen idee, het spijt me. Ik zou er eens een kinesist naar laten kijken?
Buiten een blokkering van de nek, zoals neeltje reeds zei, kan het ook een ontsteking zijn. Ik zou toch eens een dokter consulteren. Ik wil je geen angst aanjagen, maar een hersenvliesontsteking heeft ook een pijnlijke nek als symptoom, alhoewel je dan meestal zeer hoge koorts maakt.
Toch maar eens laten nakijken als je kunt.
Toch maar eens laten nakijken als je kunt.
Sorry heb het niet helemaal duidelijk uitgelegd. Ik heb geen last van m'n nek, die voelt gewoon normaal.het zijn mijn ogen als ik die flink naar links of rechts beweeg voel ik de pijn
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
Misschien een vorm van migraine?
T hoort niet sterre, maar misschien hoort het bij jouw ME symptomen? Migraine zou idd kunnen, heb ook veeeel te veel gedaan de laatste tijd. Dus zolang ik geen griep of verkoudheid krijg hoef ik me geen zorgen te maken?
Ik heb het ook bij migraine en verkeerd eten (kleurstoffen, smaakversterkers, gluten, ...).
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.