Hoofdpijn bij opzij kijken

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
san-34
Gevorderd lid

Bericht door san-34 »

Ik heb sinds afgelopen zondag telkens hoofdpijn als ik opzij kijk, een soort zeurende pijn. Ik ben niet verkouden of ziek (wel erg moe) Weet iemand hoe dit komt en hoe ik er vanaf kom? Ik maak me niet snel zorgen maar vier dagen non-stop deze hoofdpijn lijkt me niet goed?
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
neeltje4
Actief lid

Bericht door neeltje4 »

zou je nek kunnen vastzitten? Ik heb verder geen idee, het spijt me. Ik zou er eens een kinesist naar laten kijken?
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Lea »

Buiten een blokkering van de nek, zoals neeltje reeds zei, kan het ook een ontsteking zijn. Ik zou toch eens een dokter consulteren. Ik wil je geen angst aanjagen, maar een hersenvliesontsteking heeft ook een pijnlijke nek als symptoom, alhoewel je dan meestal zeer hoge koorts maakt.
Toch maar eens laten nakijken als je kunt.
san-34
Gevorderd lid

Bericht door san-34 »

Sorry heb het niet helemaal duidelijk uitgelegd. Ik heb geen last van m'n nek, die voelt gewoon normaal.het zijn mijn ogen als ik die flink naar links of rechts beweeg voel ik de pijn
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Lea »

Misschien een vorm van migraine?
sterre
Gevorderd lid

Bericht door sterre »

Ja ik heb dat ook als ik met mijn ogen draai dat dat zeer doet in mijn hoofd. Ik dacht dat iedereen dat had die dat deed :?
san-34
Gevorderd lid

Bericht door san-34 »

T hoort niet sterre, maar misschien hoort het bij jouw ME symptomen? Migraine zou idd kunnen, heb ook veeeel te veel gedaan de laatste tijd. Dus zolang ik geen griep of verkoudheid krijg hoef ik me geen zorgen te maken?
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Ik heb het ook bij migraine en verkeerd eten (kleurstoffen, smaakversterkers, gluten, ...).
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
sterre
Gevorderd lid

Bericht door sterre »

Goh? weer wat nieuws op mijn klachtenlijstje 8)
Ik hou deze maar niet meer bij want anders heb ik niet genoeg papier :lol:
Sorry hoor maar soms steek ik er maar gewoon de draak mee dat is mijn manier om er mee om te gaan. :wink:

Groetjes,
Sterre
brit
Beginner

Bericht door brit »

ja ik ken dit ook,is bijna de ergste pijn bij mij als ik dit voel opkomen,ik neem dan een symbalta en na een uurtje is dit gevoel voor enkele dagen beter
brit
Beginner

Bericht door brit »

ik ga binnekort naar dokter en zou hieraan wel wat aandacht wll besteden,ik ben gewoon bang als ik deze hoofdpijn voel opkomen,weet hier iemand aub een oplossing voor?
Plaats reactie