ik overweeg het te gaan proberen tegen candida (en wie weet wat voor enge beestjes ik nog meer met me meedraag...). ik heb in het verleden al zoveel geprobeerd, dieet, vele supplementen, Nystatine, etc. maar met weinig succes.
na wat google research blijft het toch wel interessant.
MMS ontpopt zich als het meest krachtige middel tegen allerlei ziekte verwekkende bacteriën, virussen, schimmels en parasieten. Verbazingwekkend is dat het immuunsysteem deze substantie alleen gebruikt om de ziekteverwekkers te vernietigen en de goede bacteriën en cellen in het lichaam met rust laat. Dit komt doordat de ziekteverwekkers een veel lagere pH waarde (zuurgraad) heeft dan de rest van het lichaam. Bij veel behandelingen in de reguliere gezondheidszorg worden ook de gezonde cellen aangetast. MMS geneest geen ziektes maar zorgt er wel voor dat het immuunsysteem optimaal kan functioneren door pathogene stoffen te verwijderen zonder resistente ketens te ontwikkelen. De voormalige pathogeen transformeert door het oxidatieproces van de chloor-ion in een onschuldig zout. Bijwerkingen kunnen niet ontstaan doordat er geen residu overblijft in het lichaam.
en voor wie zich bang laat maken door de spookverhalen dat het gevaarlijk is

http://www.youtube.com/watch?v=bp1eqTaj ... r_embedded
voor wie nu razendenthousiast niet wachten kan om te beginnen, nog even dit: je moet echt langzaam beginnen en langzaam opbouwen, je kunt heel ziek worden als je te snel opbouwt en je allerlei beestjes in je lijf hebt