Overmatig speeksel produceren
Moderator: Moderators
-
- Gevorderd lid
Overmatig speeksel produceren
Sinds ik verhoging heb van zolpidemtart, lyrica en amitriptyline ben ik na extra duizelig en suf ook nog eens veranderd in een onbewust kwijlend iemand. Het loopt plots letterlijk uit mijn mond(hoeken). Zo enorm vervelend en ik hoop maar dat het gebeurd als er niemand is. Bijsluiters nagekeken maar die geven geen duidellijkheid. Iemand gelijksoortige ervaring met 1 van de middelen?
-
- Gevorderd lid
asje-menou sapperdeflap ze heeft de bijsluiter na gekeken al.
ik zelf heb af en toe dat het er uit komt ook, maar meestal heb ik een droge mond. maar als ik stress heb dan trekt het zo kurk droog dat me mond lippen aan me tanden blijven plakken, niet leuk. en soms ben ik al niet te verstaan met wat ik zeg, laat staan dan. hoe moet dat nou als ik bejaarde ben en heb een kunst gebid??? oepssss hahahahaha. nou ja, misschien heb ik dan geen kukiedent nodig lol. wat een pret pakket, maar niet heus.
ik zelf heb af en toe dat het er uit komt ook, maar meestal heb ik een droge mond. maar als ik stress heb dan trekt het zo kurk droog dat me mond lippen aan me tanden blijven plakken, niet leuk. en soms ben ik al niet te verstaan met wat ik zeg, laat staan dan. hoe moet dat nou als ik bejaarde ben en heb een kunst gebid??? oepssss hahahahaha. nou ja, misschien heb ik dan geen kukiedent nodig lol. wat een pret pakket, maar niet heus.
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
Al eens overwogen dat je een slechte ontgifter kan zijn? Intoxicatieverschijnselen kunnen overmatig speeksel opleveren plus al de rest van je klachten.Sinds ik verhoging heb van zolpidemtart, lyrica en amitriptyline ben ik na extra duizelig en suf ook nog eens veranderd in een onbewust kwijlend iemand
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.