Mist in mijn hoofd

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

sterre
Gevorderd lid

Mist in mijn hoofd

Bericht door sterre »

Ik heb net een ander topic geopend maar nu wat anders. Ik heb ook zo vaak een mist in mijn hoofd net of mijn hersenen watten zijn. Wat zou ik hieraan kunnen doen?

Groetjs,
STerre
senna
Donateur
Donateur

Bericht door senna »

Voor mij heeft b12 geholpen.
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
sterre
Gevorderd lid

Bericht door sterre »

Tja gek is dat maar mijn waarde was 450 prima dus. Je moest boven de 200 zitten. Dus dat zal het dan wel niet zijn. Geen idee.
visje
Gevorderd lid

Bericht door visje »

Hoi Sterre,

Ik herken de mist helemaal. Mijn B12 is ook binnen de normaalwaarden, maar ik ga toch beginnen met B12 smelttabletten. Het zou ondanks goede B12 waarden toch effect kunnen hebben. De B12 in je bloed kan goed zijn, maar het kan dat het onvoldoende de cellen bereikt die het nodig hebben. Daarnaast ondersteunt het de lever bij het afvoeren van afvalstoffen, wat evt. ook van invloed kan zijn op de mist. Ik hoop dat ik er iets van ga merken.

groetjes, Visje
sterre
Gevorderd lid

Bericht door sterre »

Hoi Visje,

Hou me op de hoogte als je wilt.
Eerst dacht ik dat ik het gevonden had. Ha al die klachten kwamen vast van een B12 tekort. Nou helaas niet dus. Ik wou dat het waar was dan kon ik het oplossen. Misschien toch eens B12 proberen?

Groetjes,
STerre
san-34
Gevorderd lid

Bericht door san-34 »

Hey visje, mag ik vragen hoe je aan die smelttabletten komt? Kun je die zonder recept krijgen?
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
memsi
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door memsi »

De smelttabletten B-12 extreme van prohealth kan je zonder voorschrift bestellen. het zijn degene die DML voorschrijft.
san-34
Gevorderd lid

Bericht door san-34 »

Dankje! Dan zal ik me daar eens in gaan verdiepen
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
diederik
Gevorderd lid

Bericht door diederik »

B12 heeft bij mij wel geholpen, verder het belangrijkste tegen mijn mist was vooral m'n dieet, en dan nog het meest van al gluten en melk maar dat kan van persoon tot persoon afhangen welke intoleranties natuurlijk. Maar al een paar weken voor de behandeling begon ik op eigen initiatief gluten/melkvrij en hoewel het de rest van de ziekte niet meteen hielp, was na 3-4 weken toch de mist al een groot stuk afgenomen...
Ik weet weinig.
felixloena
Oud-medewerker
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Ik heb ook heel veel baat bij de B12. Ik krijg 2 x per week een injectie (mijn man heeft een cursusje gehad bij de huisarts). Als we de injectie een keer vergeten, dan merk ik het meteen.

De smelttabletten hebben mij niet geholpen (ik had die van Bloem, die van Prohealth heb ik nooit geprobeerd.)
Leven is het meervoud van lef - Loesje
karolien
Donateur
Donateur

Bericht door karolien »

Ik heb de laatste tijd veel last van brainfrog, maar vooral smorgens, dat verminderd heel erg in de loop van de dag, terwijl het vroeger altijd bijna hetzelfde bleef, heel de dag door.

Herkent iemand dit? Ik vraag me af hoe dit komt, ik neem ook wel LDN, mss heeft het daar iets mee te maken?
I take one day at a time, unless they all attack at once.
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Bij mij wordt het ook altijd duidelijk minder naar de avond toe maar daar moet ik bij zeggen dat alles beter wordt 'savonds. Ik slik geen LDN.
Life smells...
luna923
Donateur
Donateur

Bericht door luna923 »

bij mij heeft ook b12 injecties geholpen om geen mist meer in me hoofd te hebben, alleen ben nog wel sufff, is wel iets beter geworden, maar toch nog last van. het scheelt wel al veel dat die mist er niet meer is.
sterre
Gevorderd lid

Bericht door sterre »

@ Luna: en had je ook een b12 tekort of deed jij het preventief?
janine
Gevorderd lid

Bericht door janine »

Vit D! Wat was je waarde?

Verder: eten.

Ik heb het afgelopen jaar 1 helder moment gekend: in het strengste dal van mijn dieet.
Herhaling van zo streng diëten zal wijs maken of het daar aan ligt.

Het heeft wel invloed, hetzij niet geheel oplossend, misschien bij jou ook?
Plaats reactie