Mist in mijn hoofd
Moderator: Moderators
Mist in mijn hoofd
Ik heb net een ander topic geopend maar nu wat anders. Ik heb ook zo vaak een mist in mijn hoofd net of mijn hersenen watten zijn. Wat zou ik hieraan kunnen doen?
Groetjs,
STerre
Groetjs,
STerre
Hoi Sterre,
Ik herken de mist helemaal. Mijn B12 is ook binnen de normaalwaarden, maar ik ga toch beginnen met B12 smelttabletten. Het zou ondanks goede B12 waarden toch effect kunnen hebben. De B12 in je bloed kan goed zijn, maar het kan dat het onvoldoende de cellen bereikt die het nodig hebben. Daarnaast ondersteunt het de lever bij het afvoeren van afvalstoffen, wat evt. ook van invloed kan zijn op de mist. Ik hoop dat ik er iets van ga merken.
groetjes, Visje
Ik herken de mist helemaal. Mijn B12 is ook binnen de normaalwaarden, maar ik ga toch beginnen met B12 smelttabletten. Het zou ondanks goede B12 waarden toch effect kunnen hebben. De B12 in je bloed kan goed zijn, maar het kan dat het onvoldoende de cellen bereikt die het nodig hebben. Daarnaast ondersteunt het de lever bij het afvoeren van afvalstoffen, wat evt. ook van invloed kan zijn op de mist. Ik hoop dat ik er iets van ga merken.
groetjes, Visje
B12 heeft bij mij wel geholpen, verder het belangrijkste tegen mijn mist was vooral m'n dieet, en dan nog het meest van al gluten en melk maar dat kan van persoon tot persoon afhangen welke intoleranties natuurlijk. Maar al een paar weken voor de behandeling begon ik op eigen initiatief gluten/melkvrij en hoewel het de rest van de ziekte niet meteen hielp, was na 3-4 weken toch de mist al een groot stuk afgenomen...
Ik weet weinig.
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Ik heb ook heel veel baat bij de B12. Ik krijg 2 x per week een injectie (mijn man heeft een cursusje gehad bij de huisarts). Als we de injectie een keer vergeten, dan merk ik het meteen.
De smelttabletten hebben mij niet geholpen (ik had die van Bloem, die van Prohealth heb ik nooit geprobeerd.)
De smelttabletten hebben mij niet geholpen (ik had die van Bloem, die van Prohealth heb ik nooit geprobeerd.)
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Ik heb de laatste tijd veel last van brainfrog, maar vooral smorgens, dat verminderd heel erg in de loop van de dag, terwijl het vroeger altijd bijna hetzelfde bleef, heel de dag door.
Herkent iemand dit? Ik vraag me af hoe dit komt, ik neem ook wel LDN, mss heeft het daar iets mee te maken?
Herkent iemand dit? Ik vraag me af hoe dit komt, ik neem ook wel LDN, mss heeft het daar iets mee te maken?
I take one day at a time, unless they all attack at once.