Hoi bianca,
biancsss schreef:@felixloena: Ik zit al een beetje stiekem op Louisa te wachten.

ik was er net mee bezig, grappig!
Goed dat je de uitslagen hier hebt gezet

.
Ik heb er even naar gekeken en ik zie dat jouw vitamine B12 mooi hoog is, dat komt natuurlijk door de B12 injecties, dat is prima.
Daar ga je niet mee stoppen, toch?, want zo lang je klachten hebt, moet je door blijven gaan met de injecties.
En jouw foliumzuur moet ook
altijd gecontroleerd worden als je B12 injecties gebruikt. Dat is niet gedaan.
En jouw vitamine D was in maart 2011 inderdaad te laag, zoals mieperdepiep al aangeeft.
Mijn internist geeft aan dat dit het liefst boven de 100 moet zitten, bij een referentie waarde van 80 - 250.
En mieperdepiep geeft aan dat jouw ijzer te laag is. Dat is vreemd, want je gebruikt toch ijzer-infusen in het Ziekenhuis?
En wat mij opvalt bij de schildklierwaarden is, dat alleen de TSH is geprikt. Ik mis de FT4, de T3, de anti-TPO en anti-Tg.
Ook valt mij op dat jouw TSH van 0.86 wel erg aan de onder kant kant zit. Het is tussen de referentiewaarde en dan zegt een huisarts vaak dat het goed is, maar sommige mensen hebben bij deze waarde al klachten.
Het is belangrijk om die andere waarden ook te laten testen, want dan is het schildklierplaatje pas compleet.
De TSH was in maart 2011 nog 1.36 en die is een paar maanden dus gezakt tot 0.86 dat is best vreemd. Als de TSH nog verder zakt, kan er sprake zijn van een te snel werkende schildklier (Hyperthyreoïdie).
Wat voor referentiewaarden staat er achter die 0.86 op het formulier? Meestal is het 0.4 - 4.0, maar dat hangt van het laboratorium af waar je bent geweest.
Ik ben geen arts/internist, alleen maar een "ervaringsdeskundige", maar persoonlijk vind ik jouw waarden allemaal laag (behalve de B12

), en kunnen zeker de klachten geven die je hebt, zoals, extreme vermoeidheid, spierpijn.
Ga je deze uitslagen bespreken met de huisarts of ben je bij een internist?
Groetjes, Louisa