Geen eetlust

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
stargazertje
Gevorderd lid

Geen eetlust

Bericht door stargazertje »

Ik heb wederom voor lange tijd absoluut geen eetlust en het is niet fijn om te eten. This meer technisch voedingsstoffen in mijn bekkie duwen. De afgelopen week ben ik vaak ook nog supermisselijk daarna. Doordat ik slechter eet zit ik ook in een vicieuze cirkel omdat ik nog minder energie krijg, last van mijn buik heb en sneller moe wordt. :roll: Hoe kom ik hier uit? :?
oemmie
Beginner

Geen eetlust

Bericht door oemmie »

fenegriek is heel goed voor de eetlust. Ik wou het gebruiken voor meer energie. In plaats daarvan kreeg ik ontzettende veel honger.En dat was bij mij niet de bedoeling. Fenegriek word ook veel gebruikt door hele dunne mensen om zo weer op gewicht te komen.
Ik zou het proberen het is een natuurlijke middel en je kan het bij een gezondheidswinkel kopen.
asje
Donateur
Donateur

Geen eetlust

Bericht door asje »

Ik heb het net ook een paar maanden gehad, geen eetlust en met grote tegenzin eten. Dan krijg ik altijd steeds sneller maag/buikpijn tot ik gewoon niet meer kan eten. Dat deed ik dus, niet eten totdat ik weer honger voelde en dan eten waar ik dan nog het meest trek in had en heel rustig eten. Langzamerhand at ik zo steeds weer iets meer. Wat schijnt te helpen tegen misselijkheid is een ijsblokje in je mond houden, laten smelten. En minieme slokjes appelsap drinken.

Als fenegriek idd helpt ook prima natuurlijk!
Life smells...
hayes
Actief lid

Geen eetlust

Bericht door hayes »

Lijken me typische klachten van intoleranties te zijn..
With hands held high into a sky so blue,
as the ocean opens up to swallow you.
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

In mijn geval had het met iets heel anders en tijdelijks te maken.
Plaats reactie