Warmte is prettig maar lost het niet meer op, wel is sauna aangenaam, zeker het koud waterbad, hier voel ik dan vijf minuten geen pijnlijke kramp.
Zonder pijn en kramp is niet meer voor te stellen, verschillen in gradatie wel.
Zelf denk ik dat de oorzaak een misser is in mijn prikkelgeleiding, omdat de pijn gelijk leek te beginnen met neurologische afwijkingen in mijn been.
Een joint lijkt hier voor nu de enige remedie als ik er echt gek van wordt.
Mijn idee is dat ms steeds dichter bijkomt, als diagnose dan, er blijft weinig anders in optie over. Nu ook na reumatologisch onderzoek, daar waar de trouwens zeer prettige arts mij acuut terug zond richting neuroloog(wel na bloedonderzoek etc).
18e mag ik zijne hoogheid bezoeken, mri is dan wat volgt en nu benieuwd welke ja nee diagnose hij er nu van maakt, pfff.
Twee tot drie jaar onzeker balanceren blijkt heel gewoon te zijn, ik hoop het niet, weten is ook rechten als bijvorbeeld traplift en dergelijke, het ciz zorgt goed voor me, deze aanpassingen vragen echt om diagnose.
Soms wil ik gewoon net doen alsof ziekte niet bestaat, weet amper nog hoe! ?
Arjen

ps weet eigenlijk niet of dit onder dit topic echt thuis hoort, dit riep het bij mij op om te delen.

Hoi Arjen, Omdat de berichtjes en de antwoorden erop nogal uitgebreid werden, leek het me beter om hier een eigen topic van te maken. Zo kan er uitgebreid op doorgegaan worden, en blijft het spierkramp topic bij spierkrampen. Als de titel je niet bevalt (ik kon zo snel niets beters verzinnen), stuur dan even een pb. - M'loes