blossom schreef:Ik kreeg als tip van mijn studieloopbaanbegeleider dat ik ambassadeur moest worden van de me/cvs voor mijzelf, mijn vraag is daarom:
"Hoe doe je dit"
Iemand enig idee?
Ook moest ik zorgen dat ik mensen een stapje voor ben met hun vooroordelen, door bijvoorbeeld informatie over ME/cvs uit te delen aan mijn collega's etc. Het is mijn verantwoordelijkheid niet die van hen. Ook dat ik nog beter mijn best moest doen om betrouwbaar

over te komen dan dat een normale werknemer dit moest... Ik dacht nóg beter mijn best?

Kan dat dan?
Ik vind dit echt niet normaal.
Jij hoeft niet nog beter je best te doen om betrouwbaar over te komen dan een normale werknemer.
Ben jij niet normaal dan ?
Jij bent wel normaal maar ook ziek !
Het wordt tijd dat alle gezonde mensen hun energie eens gaan steken in het accepteren van de medemens die ziek is en toch probeert in de maatschappij mee te draaien.
I.p.v. dat een ziek mens altijd maar zijn best moet doen om een gezond mens zo in te lichten en te behandelen en voor zijn bekkie te zoenen dat hij geaccepteerd wordt !
Er is maar 1 goede methode en dat is gedragstherapie voor hen die zich niet weten te gedragen of die zich niet wensen te verdiepen in hun medemens.
Zij die barsten van de energie en gezondheid wensen zich niets gelegen te laten liggen aan hun zieke medemens en de zieke zal alles in het werk moeten stellen om geaccepteerd te worden.
Een schandelijke daad anno 2011
Sterkte Blossom