Ik wil even melden dat...
Moderator: Moderators
Er vandaag 2142 leden zijn!
Dat er momenteel 18 leden online zijn en 66! Gasten.
Dat er IEDERE DAG (letterlijk) Nieuwe leden bij komen.
Dus graag een applausje voor de Admins & Mods die het forum in leven houden, waar dus blijkbaar zo ontzettend veel vraag naar is...
APPLAUSE!
Dat er momenteel 18 leden online zijn en 66! Gasten.
Dat er IEDERE DAG (letterlijk) Nieuwe leden bij komen.
Dus graag een applausje voor de Admins & Mods die het forum in leven houden, waar dus blijkbaar zo ontzettend veel vraag naar is...
APPLAUSE!
It doesn't matter if it's truth or fiction as long as it fools the mind.
- vlindertie
- VIP-donateur

Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Hoi tux,
dank je wel voor het, enigszins verrassende, compliment. Er zit een heel team van (ernstig) zieke en gezonde mensen achter ME-gids.net. die op vrijwillige basis mee helpen. Wij doen het samen!
En ME-gids.net is zo "populair" en druk (vaak nog veel meer gasten, en leden on-line) geworden, omdat hier ontzettend veel en belangrijke medische- en wetenschappelijke informatie over ME/cvs te vinden is.
Groetjes, Louisa

En ME-gids.net is zo "populair" en druk (vaak nog veel meer gasten, en leden on-line) geworden, omdat hier ontzettend veel en belangrijke medische- en wetenschappelijke informatie over ME/cvs te vinden is.
Groetjes, Louisa
Eigenlijk is dat niet zo goed he, dat het ledenaantal blijft stijgen...
Teken petitie: erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
Your welcome, daarom er gebeurd altijd veel meer achter de schermen dat men ziet dus vandaar deze post 
Wat ik me trouwens nog afvroeg: Is je teller van je berichten al eens van 9999 naar 0 gegaan? Ik zie je altijd overal staan lol

Wat ik me trouwens nog afvroeg: Is je teller van je berichten al eens van 9999 naar 0 gegaan? Ik zie je altijd overal staan lol

Opzich wel, ik denk niet dat dit getal in verhouding staat tot de CVS gevallen die er zijn. Ik zie het als positief dat ze de weg naar deze site vinden.dino schreef:Eigenlijk is dat niet zo goed he, dat het ledenaantal blijft stijgen...
Nee, hoor nog niet. En ik "bemoei" (lees: met liefde voor mijn mede ME/cvs-lotgenoten) mij met veel zaken, dat klopt. En ik help en informeer graag (nieuwe) mensen het rechte pad te wijzen in ME/cvs-land, that's all.Tux schreef:Wat ik me trouwens nog afvroeg: Is je teller van je berichten al eens van 9999 naar 0 gegaan? Ik zie je altijd overal staan lol
Ik heb zelf heel veel gehad aan deze site, voordat ik de diagnose ME/cvs had en toen ik de diagnose ME/cvs kreeg. En ik weet wat voor "horror" pad op allerlei vlakken op maatschappelijk- sociaal- en medisch gebied je in Nederland moet bewandelen. Belangrijke info om te delen, die anderen misschien weer kunnen helpen.
Groetjes, Louisa
Oja daar heb je gelijk in! Had ik nog niet aan gedacht.Tux schreef:Opzich wel, ik denk niet dat dit getal in verhouding staat tot de CVS gevallen die er zijn. Ik zie het als positief dat ze de weg naar deze site vinden.dino schreef:Eigenlijk is dat niet zo goed he, dat het ledenaantal blijft stijgen...
Applaus voor de moderatoren en beheerders!