Doe mee aan het familie onderzoek van Dr.Jamie Deckoff-Jones
Moderator: Moderators
Dr. Jamie Deckoff-Jones is een arts die zelf ME/CVS heeft en haar dochter ook. Zij zijn beiden XMRV/MLV positief en Dr. Jamie experimenteert met haar dochter met antivirale medicatie. Inmiddels gaat het beter met de dokter waardoor ze een functie als bestuurder heeft kunnen aanvaarden bij het WPI (Whittemore Peterson Institute) waar het hele XMRV verhaal is begonnen.
Dr. Jamie houdt een weblog bij over haar vorderingen en haar werk. Omdat er veel patiënten zijn die de weblog lezen heeft ze het idee opgevat om de lezers te vragen in een mail een aantal vragen te beantwoorden over het vóórkomen van ME/CVS en andere autoimmuunziekten in de familie.
Vandaar mijn oproep aan jullie om haar blog te lezen en mee te doen aan het familie-onderzoek.
Dr. Jamie houdt een weblog bij over haar vorderingen en haar werk. Omdat er veel patiënten zijn die de weblog lezen heeft ze het idee opgevat om de lezers te vragen in een mail een aantal vragen te beantwoorden over het vóórkomen van ME/CVS en andere autoimmuunziekten in de familie.
Vandaar mijn oproep aan jullie om haar blog te lezen en mee te doen aan het familie-onderzoek.
I'm feeling like a Monday but someday I'll be Saturday night!
(Bon Jovi)
(Bon Jovi)
- vlindertie
- VIP-donateur
Wil jij dan de link plaatsen Spring?
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
http://treatingxmrv.blogspot.com/
Ik heb zelf de vragen gekopieerd vanuit de blog naar een mail en daar de antwoorden achter gezet. Wel interessant wat ze doen!!
Ik heb zelf de vragen gekopieerd vanuit de blog naar een mail en daar de antwoorden achter gezet. Wel interessant wat ze doen!!
-
- Gevorderd lid