wat overkomt mij?

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
orange
Beginner
Contacteer:

wat overkomt mij?

Bericht door orange »

Deze vraag stel ik mij al 2 dagen. Gisterennamiddag en deze voormiddag ervaar ik plots het gevoel "ik kan niet meer". Het lijkt alsof ik "verlamd" ben en niet meer voor- af achteruit kan.

Nu uiteraard ben ik vertrouwd met het gevoel "ik kan niet meer" maar dit is anders dan anders. Ik word zelfs bang het is zo allesoverheersend, ik kan het zelfs niet beschrijven...

Mijn eerste reactie was: ik heb iets verkeerd gegeten (omdat ik heel sterk op voeding kan reageren).

Mijn volgende reactie "ben ik gek aan het worden?" omdat het dan een tijdje later wel weer "beter" gaat...

Wat nu gedaan ... het heeft geen zin dat ik bij de dokter ga want deze kan dit toch ws niet verklaren maar ben toch wel ongerust ...

Orange
marlène
Gevorderd lid

wat overkomt mij?

Bericht door marlène »

Teveel hooi op je vork, te weinig vitaminen, minder geslapen, ... je hebt het rijtje wellicht al afgelopen. Wat moeilijk maar inderdaad, het is een evolutie in de ziekte en je hebt iets nieuws ontdekt. Dit wordt nooit saai. Hopelijk vind je een patroon in dat rare nieuwe ding, soms moet je 48 uur terug.

En nu maar hopen dat je het niet meer meemaakt!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
orange
Beginner
Contacteer:

wat overkomt mij?

Bericht door orange »

Hej Marlène,

Wat kan je dat mooi formuleren! Idd saai is het nooit ;-)! Nu maar hopen dat ik het uithou tot vrijdag dan is het eindelijk vakantie en dan kan ik ws op 't gemakske gewoon hélemaal crashen ...

Groetjes,
Orange
Plaats reactie