janine schreef:Na zo'n tijd???
Wat dacht je van zelfs 5 dagen na het gegeten te hebben?
Kan zeer goed!
Dat is het lastige van intoleranties. Waar kwam het vandaan?
Wacht wel het liefst 2 weken voor je het weer test.
(Denk dat je deze al gevonden hebt, maar toch:) Bij de appie hebben ze wel appelmoes zonder suiker "potje moes" met blauw deksel.
No way, Janine, dat ik het weer ga testen. Ik geloof het zo ook wel. Helemaal als jullie hier laten weten daar ervaring mee te hebben.
Ik eet uitsluitend bio voedsel, dat deed ik al voor mijn intolleranties via US Biotek aan het licht kwamen. Immers: al die troep die je binnen krijgt (kleurstoffen, andere toegevoegde stoffen) die moeten allemaal door het lijf worden afgebroken en dat lijkt me dus weer zonde van de energie. Al heb ik helaas nog geen procentje kunnen scoren sindsdien, noch met mijn beperking tot bio, noch met het dieet agv US Biotek.
Bij de biowinkel hebben ze appelmoes en appelcompote, die laatste heeft geen toegevoegde suiker. In beide zit natuurlijk wel fructose, maar hemel zij dank heb ik daar geen intollerantie voor. Wel idd een heleboel andere dingen, waardoor mijn voeding op het moment erg beperkt is vergeleken met een normaal voedingspatroon, maar ik vind zelf dat het nog best lukt om gevarieerd te eten.
Mijn lijst met intolleranties - rood: gist, gluten, caseine (dus alles van zuivel), ei, suiker, sesam... ik vergeet er nog een paar...
Oranje (dus hooguit per vier dagen eten): soya, tomaat, sinaasappel, sperciebonen, linzen en bonen...
Groetjes!