dromen,slapen,of gewoon wakker liggen en het niet weten?

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
ikje
Beginner

Bericht door ikje »

hoi allemaal,

hebben jullie het ook zo vaak dat jullie enorm levensecht lijken te dromen? of mss gewoon wakker zin en dachten te dromen?

dit soort dromen komt bij mij vooral smorgends voor... ik lig dan nog in m'n bed denk en beleef in m'n droom echt kleine dingetjes (bev iemand die naast m'n bed staat en vanalles zegt,ikzelf die aan het denken was wat vandaag mss te proberen doen,soms ook liggen nagenieten van dingen die zogezegd gebeurt zijn in andere dromen...)

het is nogal verward uitgelegd maar ik weet ook niet heel goed hoe het te verwoorden...

heeft iemand van jullie hier ook vaak last van? of ben ik een losstaand "gevalleke" ?

groetjes
lano
Actief lid

Bericht door lano »

nee hoor dat hebben meer mensen, weet niet of het echt samenhangt met Me. Ik heb het zelf ook, ik kan enorm levendig dromen en toch af en toe dingen opvatten die om me heen gebeuren. Sommige mensen vinden het heel vervelend, ikzelf vind het wel leuk, zo beleef ik nog eens wat haha.
Tussen mijn oren, zit een ziek lichaam!
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door niessie »

Heel herkenbaar.....volgens mij was hier al eens een topic over
ikje
Beginner

Bericht door ikje »

ik ben dus niet de enige...
soms kan het idd leuk zijn maar vind het zelf meestal vooral enorm verwarrend... maar zo maak je idd nog eens iets mee :wink:

het andere onderwerp hierover had ik nog niet gevonden vandaar dit nieuwe,maar dan ga ik zeker nog eens verder zoeken...

groetjes
dino
Gevorderd lid

Bericht door dino »

Ja herkenbaar. Ook bijv. dan denk je dat je niet geslapen hebt en de hele tijd hebt wakker gelegen maar de klok wijst aan dat het 3 uur verder is. Wel geslapen dus.

Die levensechte dromen heb ik ook, en dan denk ik in de droom (vaak vlak voor ik wakker word) dat het echt is. En als ik wakker word ook nog even.
ikje
Beginner

Bericht door ikje »

voeld vreemd dan he... heb zo al vaak gehad dat moeder terwijl ik nog in bed lag naar me riep dat ze weg was en dat ik de afwas moest doen,de was ophangen en sofzuigen... terwijl ik hetzelfde daarnaa (of net daarvoor) droomde maar dan met heel andere opdrachten,bev aardappelen schillen,de cavia proper zetten en de was ophangen...

met als gevolg tegen dat moeder terugkomt heb ik idd wel 3 taakjes gedaan maar meestal meer foute dan goede... en dus vaak een boze moeder omdat ze denkt dat ik het expres doe... en zelf weet ik dan echt van niks tot ze me verteld wat haar echte opdrachten waren...
Plaats reactie