Omdat ik e laatste tijd zwaar vermoeid ben, gewrichtspijnen heb en een te hoge ANF factor heb heeft mijn huisarts me doorverwezen naar dokter Lambrecht. Ik heb gemerkt dat dit een privé arts is en stel me de vraag of de consultaties terug betaald worden door de mutualiteit en dat zijn vaststellingen van cvs erkend worden door de mutualiteit.
Ik heb ook gehoord dat hij zeer veel medicatie voorschrijft. (Ik zie dit eigenlijk niet zitten).
Wat is jullie ervaring hiermee?
Groetjes
Lente
Topics over Lambrecht:
hier, hier
zoekfunctie is handig. admin
Dokter Lambrecht - erkenning mutualiteit- medicatie
Moderator: Moderators
Lente,
Er is reeds een topic over dr. Lambrechts, waar je wel wat ervaringen kan terugvinden. Het staat onder biomedische behandelingen (wou het hier kopiëren, maar het is me niet gelukt).
Ik ben enkele jaren geleden ook bij hem geweest en toen kostte een consultatie 75 euro (incl fietstest en andere onderzoeken). Ik denk dat je daar ongeveer de helft op terugkrijgt.
Ik weet niet hoe het nu zit, maar in 't verleden werd zijn diagnose wel degelijk erkend. Het is wel niet zo, dat je de diagnose zomaar krijgt.
Wat de medicatie betreft, dat zal afhangen van persoon tot persoon.
Er is reeds een topic over dr. Lambrechts, waar je wel wat ervaringen kan terugvinden. Het staat onder biomedische behandelingen (wou het hier kopiëren, maar het is me niet gelukt).
Ik ben enkele jaren geleden ook bij hem geweest en toen kostte een consultatie 75 euro (incl fietstest en andere onderzoeken). Ik denk dat je daar ongeveer de helft op terugkrijgt.
Ik weet niet hoe het nu zit, maar in 't verleden werd zijn diagnose wel degelijk erkend. Het is wel niet zo, dat je de diagnose zomaar krijgt.
Wat de medicatie betreft, dat zal afhangen van persoon tot persoon.