Hallo allemaal,
En ja ik ben geweest maar of ik er al van bekomen ben is een andere vraag
Ze noemen zichzelf " medische raad " maar het gaf mij meer het gevoel van een ondervraging door de criminele recherche. Enkel de lopende recorder en de spot ontbraken nog.
Verder passen ze dezelfde technieken toe..... zoals plots een vorige vraag terug stellen; of toen ik een bezoek aan de dokter vermeldde onmiddelijk zeggen " en dat deed je dan alleen "
Ik heb ze er enkele keren op attent gemaakt dat bij al hun vragen het alleen gaat om technisch kunnen maar dat er nergens de belangrijkste factor van snelle uitputting mee in rekening wordt genomen.
Het begon eigenlijk al goed met te zeggen dat antwoorden van een groep niet mochten meetellen in een volgende groep.
Vbtje..... Bij mobiliteit zeg ik dat ik binnenshuis niet handenvrij kan stappen

Daarna krijg ik de vraag (bij voeding en koken) kan je een klaargemaakte maaltijd opwarmen in de microgolf. Mijn antwoord is nee!!
Waarop onmiddelijk " hoe ????? kan je geen microgolf bedienen? Ik kan dat natuurlijk wel maar of dat veilig is dat ik daarna die hete maaltijd uit de oven haal en naar mijn eetplek draag is natuurlijk wat anders!! maar ja... geen vermenging van de groepen
Maar genoeg daarover... ik heb mijn best gedaan en vond van mezelf dat ik het er niet slecht vanaf heb gebracht. Nu is het afwachten op het antwoord.
Ik heb ook enkele keren vermeld dat ik meer taken op mij zou kunnen nemen wanneer zij mij niet de broodnodige hulpmiddelen zouden weigeren. Dat is echter weer een ander team en communiceren doen zij niet
Ik wordt dat steeds maar wachten zo moe en ondertussen worden mijn beperkingen steeds groter!!!
Volgende week , wanneer mijn dochter uit Amerika en de kleinkinderen er zijn, vraag ik haar hulp om een serieuse klachtenbrief te sturen naar de minister en naar het RIZIV ( rijksdienst voor ziekte en invaliditeitsverzekering )
En nu ga ik rusten voor de rest van de dag.....en vanavond uit eten
Liefs
Heike