Naar aanleiding van het item Nieuw logo en webshop voor me-gids.net, hieronder het laatste nieuws en mogelijkheid tot reageren!
Ik heb de "Let op's" nog even herhaald:
LET GOED OP: je kunt de kleuren van de producten zelf bepalen, maar niet alles staat even mooi en duidelijk!!! Kijk altijd eerst even of de kleur staat, en of er niks wegvalt door de gekozen kleur. De slogans staan bijvoorbeeld minder mooi op een zwart T-shirt. Op wit staat alles goed, daarom zijn de meeste producten in de shop standaard wit, maar als je erop klikt kun je, als die optie er is, een andere kleur aanklikken en kijken naar het resultaat.
LET GOED OP: als je op het product klikt, zie je onderin in de groene balk “maten” staan. Hier staan de precieze maten in van het product dat je wil bestellen. Zorg dat je de goede maten hebt, meet alles thuis even na voordat je wat bestelt!!
Er is er ook de mogelijkheid om een eigen tekst in te voeren en het product zo naar je eigen smaak aan te passen. Deze heten "Blue ribbon met eigen tekst", als je daarop klikt kun je meteen de tekst intypen.
Meer info ook terug te vinden onder de 'Steun Ons' pagina ME/CVS Awareness Webshop
En lees de link even HEEL goed door, daar staat veel handige informatie in