Aminozuren (vb. vaminolact) via baxter?

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lies
Beginner
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 apr 2010, 20:03

vaminolact

Bericht door lies »

Wie van jullie volgt ook een behandeling met vaminolact
en wat is jullie ervaring hierbij?
Vicky
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: 28 nov 2005, 17:00

vaminolact

Bericht door Vicky »

hallo, ik heb 3 jaar twee keer per week een baxter met vaminolact en magnesium, vit B en vit C gekregen en ik vond wel dat het mij toch wat hielp tegen de pijn en de vermoeidheid. Maar natuurlijk niet spectaculair, maar wel genoeg om het 3 jaar vol te houden. Nu ben ik in behandeling bij DML en krijg ik geen vaminolact bij, maar wees gerust ik krijg genoeg andere dingen nu ;-)

Ben je al gestart met vaminolact? Veel succes ermee. En let wel op dat je het infuus niet te hard laat inlopen want dan kan je wat raar worden in je hoofd, en hartkloppingen enzo krijgen.
dani
Beginner
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 mei 2011, 18:59

Aminozuren via baxter ?

Bericht door dani »

samengevoegd. admin

Hoi,

Ben al 7 jaar ziek en kreeg eigenlijk nooit een effectieve diagnose. Er worden 3 maandelijks bloedtesten gedaan (biologisch profiel) waaruit blijkt dat mijn immuniteit zwaar onder nul zit en dat mijn darmen totally loss zijn. Heb ook Leaky Gut syndroom en na stoelgangtesten eind vorig jaar blijkt er nog wel vanalles fout te zitten in mijn darmen (een 5-tal zaken, waaronder zware Candida). Heb net 4 maanden Nystatine genomen voor de Candida (en zwaar ziek van geweest).

Heb net een draai-deur-consultatie gehad bij Dr Coucke (binnen & buiten dus ...) waarin hij me vertelde dat hij niet begreep dat ik nog nooit baxters met aminozuren heb toegediend gekregen ... Hij zegt dat mijn darmen totaal niks meer van voedingsstoffen kunnen opnemen, zelfs niet uit voedingssupplementen - in tegendeel : die hebben zelfs de bacterien in mijn darmen nog gevoed .. ! Hij zei ook dat mijn lichaam eigenlijk "ondervoed" is (en ben niet graatmager hoor !), maar dat het geen correcte "voedingsstoffen" heeft en dus ook niet meer binnenkrijgt (dit is alleen nog mogelijk via het bloed in deze toestand ?) - en dat het dit nodig heeft om alle mogelijke darmproblemen (Leaky Gut, Candida, enz enz) te kunnen overwinnen.

Mijn vraag is of er iemand ervaring heeft met het krijgen via baxter van die aminozuren ?? Heeft het je geholpen ?? Of is het nog maar weer eens een "lapmiddeltje" .. ? Is het een dure en langdurige behandeling ??

Alvast bedankt voor de reacties !!

groetjes,
Dani
Plaats reactie