Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
Ik word zo blij van die advertentie in de Washington Post. De mensen zijn daar aan het bijkomen van een schok. Voor de eerste keer in de geschiedenis hebben 1700 patiënten samengelegd voor een halve pagina in de Washington Post. Daar kijk je dus niet overheen
In die advertentieruimte kondigen ze het nieuwe retrovirus aan. Stel je voor; zit je lekker in je keuken of huiskamer, kakelfris en gezond aan een bakje koffie... lekker het krantje erbij en dan wordt er ineens een nieuw retrovirus je huiskamer binnen geslingerd. Beng! What the peep???
Ook een goedemorgen. Wat zullen de mijnheren doktoren, wetenschappers en vooral de overheid van deze zet vinden? Wat gaat de media hiermee doen?
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
En masse confronteren en shockeren lijkt mij de beste mogelijkheid om aandacht te krijgen voor deze invaliderende ziekte, ik krijg spontaan goede zin van dergelijke berichten, thanks voor het plaatsen hiervan @Esther
Als je een journalist warm kan maken voor een bericht, zet ie mss wel gratis een artikel in de krant, maar dan is het wel niet op de voorpagina.
Handig is ook altijd als je een journalist kent, dan zijn ze rapper geneigd... zou niet mogen maar zo werkt het nog steeds.
Misschien is er hier wel iemand die een journalist kent????
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Hiep hiep hoera.
Er wordt nu wereldwijd heel veel aandacht tegelijk aan ME/CVS besteed. Super.
Negeren kan nu toch zeker niet meer?
Waar ik wel bang voor ben, is dat wanneer je nu deze rotklachten hebt en je test negatief voor het virus, dat je dan alsnog voor gek wordt verklaard...........
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
@ vlindertje... dat bedacht ik me dus ook al. Ik heb de eerste XMRV uitslagen en die zijn negatief. Nu is er nog een XMRV antistoffen gedaan. Liever heb ik het virus niet natuurlijk. Maar wat het betekent voor aandacht / erkenning / behandeling etc. weet ik ook niet. Het valt me overigens wel op dat er vrij veel mensen negatief testen. Dat er 85-90% positief voor het virus zouden zijn, ik weet niet of dat wel klopt hoor...
Every day may not be good, but there's something good in every day.