Sinds 3 maanden kamp ik met chronische maagklachten, kwam op als misselijk en maagzuur/branden en is vrijwel altijd (dagelijks en bijna hele dag) aanwezig. Heb alle huismiddeltjes al geprobeerd, maar niets helpt. Uit pure wanhoop (ik ben kilo's afgevallen en ik had al weinig bij te zetten) toch maar maagzuurremmers geprobeerd, maar daar kon ik helemaal niet tegen ! Dood en dood ziek ben ik ervan geweest, nu dus af en toe een homeopatisch tabletje, maar het wordt weer erger en erger. Ik heb vannacht weer nauwelijks geslapen en weet gewoon niet hoe ik dit moet volhouden, en de angst slaat me om het hart dat dit chronische klachten zijn geworden. Het rare is, ik had in mijn lijstje met klachten wel darmklachten enzo, maar dit soort maagklachten ken ik echt niet.
Huisarts heeft al getest op helicobacter, die was negatief. Ben bang om weer een andere maagzuurremmer te gaan gebruiken (gezien de enorme bijwerkingen van de vorige, met name op mijn spieren en ritmestoornissen), maar aan de andere kant, zo kan het ook niet.

Ik vroeg me af of jullie dit probleem herkennen ? Iemand nog een gouden tip?
Poppetje