Wat zijn de eerste signalen oververmoeidheid?
Moderator: Moderators
Ik ben nu al vier jaar chronisch vermoeid, waarvan de laatste 2 heel zwaar. Ik heb er volgens mij behoorlijk goed mee om leren gaan, ook in cgt geweest.
Maarrr ik herken nog steeds mijn eigen grenzen niet?! Ik ben vrij streng voor mezelf en durf ook goed nee te zeggen. Ik werk inmiddels 2 uur p dag en heb al maanden niet meer overgewerkt. En toch ben ik nu dus wéér in een diep dal gevallen?!
Ik word elke dag een beetje vermoeider tot ik dus weer instort, maar wat zijn de eerste signalen dat je moet minderen? Of heb je gewoon om de zoveel maanden een inzinking ook als je niet teveel doet?
En melden jullie je dan ook al ziek, of ga je toch rustig aan door?
[Bonus-vraag] Groeit jullie haar ook niet of nauwelijks meer?
Maarrr ik herken nog steeds mijn eigen grenzen niet?! Ik ben vrij streng voor mezelf en durf ook goed nee te zeggen. Ik werk inmiddels 2 uur p dag en heb al maanden niet meer overgewerkt. En toch ben ik nu dus wéér in een diep dal gevallen?!
Ik word elke dag een beetje vermoeider tot ik dus weer instort, maar wat zijn de eerste signalen dat je moet minderen? Of heb je gewoon om de zoveel maanden een inzinking ook als je niet teveel doet?
En melden jullie je dan ook al ziek, of ga je toch rustig aan door?
[Bonus-vraag] Groeit jullie haar ook niet of nauwelijks meer?
Veel vragen, veel antwoorden.
Ik krijg ook gewoon een inzinking. Zonder vooraankondiging. Gewoon zomaar. Misschien heeft het niet eens teveel te maken met wat je doet/laat/eet/slikt/het weer of wat dan ook. Dan meld ik me ziek (werken is dan geen optie). Op dit moment doen mijn benen het niet meer. Mijn hoofd doet het nog redelijk, dan werk ik thuis.
Voor zover ik weet groeit mijn haar nog. Ik zou het wel handig vinden als het stopte. Hoefde ik ook nooit meer naar de kapper.