raad gezocht
Moderator: Moderators
- tunderspook
- Beginner
raad gezocht
pff,
ik raak er niet meer uit.
Na het leven van ettelijke artikelen ben ik nog steeds niet tot de conclusie gekomen wie nu de beste dokter is, maw waar je het meest serieus bent genomen.
De meirleir, van houdenhove, nog iemand anders,...
Ik weet het niet.
Zouden ze bereid zijn een opname te regelen in het ziekenhuis voor die paar dagen onderzoek, want ik ben van westvlaanderen en kan niet met de wagen rijden. Ik moet dus iedere keer iemand schoon spreken om me asjeblieft te brengen. Breng wa licht in mijn donkere kopje van mij ?
thx alvast
een zeer vermoeid meisje
ik raak er niet meer uit.
Na het leven van ettelijke artikelen ben ik nog steeds niet tot de conclusie gekomen wie nu de beste dokter is, maw waar je het meest serieus bent genomen.
De meirleir, van houdenhove, nog iemand anders,...
Ik weet het niet.
Zouden ze bereid zijn een opname te regelen in het ziekenhuis voor die paar dagen onderzoek, want ik ben van westvlaanderen en kan niet met de wagen rijden. Ik moet dus iedere keer iemand schoon spreken om me asjeblieft te brengen. Breng wa licht in mijn donkere kopje van mij ?
thx alvast
een zeer vermoeid meisje
Ga ajb niet naar Van Houdenhove ...
Die gaat je zeggen dat het komt omdat je te hard hebt geleefd/gewerkt/... en niet om kan gaan met stress.
Gelukkig is die binnenkort op pensioen. Hopelijk komt er geen andere demente bejaarde in zijn plaats.
Die gaat je zeggen dat het komt omdat je te hard hebt geleefd/gewerkt/... en niet om kan gaan met stress.
Gelukkig is die binnenkort op pensioen. Hopelijk komt er geen andere demente bejaarde in zijn plaats.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Er zijn al opvolgers voor Van Houdenhoven. Ik had verleden jaar een afspraak met hem, maar heb uiteindelijk een andere (jonge, vrouwelijke) psych gezien.
En Tunderspook, in mijn verslag van hem/haar staat dat ik een gedragsstoornis heb die er mogelijks tot mijn ziekte bijdraagt (en nog veel andere leugens over mijn karakter)... dus trek zelf je conclusies maar...
Aan de andere kant, ben nu een jaar in behandeling bij DML (voornamelijk antibiotica, probiotica, vit. B12, chlorella) en ben zeker niet beter. Hij had me nochtans forse beterschap beloofd tegen nu ongeveer, maar dat was dan als ik ook Nexavir zou nemen en dat doe ik niet (kan ik niet betalen).
Sorry dat ik je niet meer hulp kan bieden...
kit
En Tunderspook, in mijn verslag van hem/haar staat dat ik een gedragsstoornis heb die er mogelijks tot mijn ziekte bijdraagt (en nog veel andere leugens over mijn karakter)... dus trek zelf je conclusies maar...

Aan de andere kant, ben nu een jaar in behandeling bij DML (voornamelijk antibiotica, probiotica, vit. B12, chlorella) en ben zeker niet beter. Hij had me nochtans forse beterschap beloofd tegen nu ongeveer, maar dat was dan als ik ook Nexavir zou nemen en dat doe ik niet (kan ik niet betalen).
Sorry dat ik je niet meer hulp kan bieden...
kit
raad gezocht
Patiënten die van ver komen regelen vaak een hotelovernachting.tunderspook schreef: Zouden ze bereid zijn een opname te regelen in het ziekenhuis voor die paar dagen onderzoek
raad gezocht
Hamers zien alleen maar nagelsin mijn verslag van hem/haar staat dat ik een gedragsstoornis heb

http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
raad gezocht
hehehe Marlène die kende ik nog niet! Funny!
raad gezocht
Dr Lambrecht is een zeer goede internist en ook goed in diagnose. Een behandeling voor cvs doet hij niet. eerder symptoombehandeling.
PS In een van mijn verslagen van psy stond ooit 'hysterisch eisende persoonlijkheid' lol
PS In een van mijn verslagen van psy stond ooit 'hysterisch eisende persoonlijkheid' lol
raad gezocht
' Hamers zien alleen maar nagels
'
haha, die is goed

haha, die is goed

Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
Absence of proof is not proof of absence