Weet iemand van jullie of het toegestaan is om probiotica te nemen voor een stoelgangonderzoek ?
Volgens DML kan ik best wachten met VSL3 en Mutaflor, maar de medicatie die ik neem (waaronder lacteol =probiotica) mag ik gewoon doornemen. Vraag me af of ik die lacteol dan ook niet best even achterwege laat ?
Iemand ervaring mee ?
fecale microbiële analyse (stoelgangonderzoek)
Moderator: Moderators
Misschien best een paar dagen voor het onderzoek geen nemen omdat dit mss een vertekend beeld kan geven???
Hangt ervan af hoelang dat nog duurt vooraleer je dat onderzoek moet laten doen, he.
Als dat nog lang duurt, zou ik dat precies toch nog even verder nemen, je gezondheid is wel belangrijker dan een test, niet?
Hangt ervan af hoelang dat nog duurt vooraleer je dat onderzoek moet laten doen, he.
Als dat nog lang duurt, zou ik dat precies toch nog even verder nemen, je gezondheid is wel belangrijker dan een test, niet?
Hoi Cleopatra,
Kan geen kwaad hoor
Ik nam ook Imutis ( 5 soorten lactobacilicus stammen ) toen ik mijn staal binnendeed
Heb dit tegen DML gezegd en het maakte niet uit
Resultaat was dan ook geen groei van bacteroïden en overgroei van enterococcus
Het onderzoek richt zich vooral tot het opsporen v/d overmaat slechte bacteriën die bij ieder van ons aanwezig zijn
Je kan het altijd voor de zekerheid even navragen bij DML zelf
Kan geen kwaad hoor
Ik nam ook Imutis ( 5 soorten lactobacilicus stammen ) toen ik mijn staal binnendeed
Heb dit tegen DML gezegd en het maakte niet uit
Resultaat was dan ook geen groei van bacteroïden en overgroei van enterococcus
Het onderzoek richt zich vooral tot het opsporen v/d overmaat slechte bacteriën die bij ieder van ons aanwezig zijn
Je kan het altijd voor de zekerheid even navragen bij DML zelf