Lieve allemaal,
Fijn dat jullie op dit onderwerp reageren
Bloemetje, snap helemaal wat je bedoelt met die verhoogde basisspanning. Die heb ik gelukkig de afgelopen maanden iets naar beneden kunnen krijgen. Ik probeer inderdaad ook leuke dingen te doen waar ik me nog een beetje goed bij voel. Enneh…alleen maar goed dat je jezelf moed in kunt praten

.
Sterre, jee wat naar zeg dat je soms zoveel aanvallen per dag had

. Sterkte joh! En leve de mobiele telefoon

. Fijn dat je hem niet altijd meer nodig hebt om je veilig te voelen.
Sowfia, inderdaad ook in de auto als je mee rijdt, constant van van alles schrikken

, Zo herkenbaar. Ik heb dat idee ook dat van al die lichamelijke gewaarwordingen iedereen soms een beetje bang zou worden, dat dat wel een natuurlijke reactie is.
Pip, Je schrijft: Daarbij lijkt mijn lichaam sinds ik ziek ben ook in een soort constante 'alarmtoestand' te zijn, alsof mijn zenuwstelsel enorm overgevoelig reageert. Herken het helemaal en het is zeker irritant

. Hoop dat je er snel minder last van hebt.
Hayes, wat je zegt… Onze emmer is al zo vol en stress is altijd de druppel, maar niet de oorzaak. Hoop dat het snel beter met je gaat en je de AD zonder veel problemen kunt afbouwen, veel succes he.
En Broertje

, sesamstraat is ook best eng met al die rare monsters

. En het is inderdaad kut om dat allemaal te moeten voelen. Bestaan er eigenlijk wel klachten die je niet kunt krijgen als je cvs hebt? Als ik ze opschrijf passen ze niet eens op een A4tje haha.
S5044726, wat idioot eigenlijk dat er medicijnen voorgeschreven worden die angst bevorderen, alsof cvs niet angstaanjagend genoeg is

.
groetjes, Visje