Gevoelig voor straling ?
Gevoelig voor straling ?
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !
Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Ik ben mij al jaren bewust van de schadelijke effecten van straling. Ben er zelf heel gevoelig voor. Zo heb ik mijn DECT-telefoon vervangen door een 'ouderwetse' telefoon met kabel en weiger ik ook draadloos internet te nemen. Spijtiggenoeg denkt mijn omgeving daar niet zo over en wordt ik oa ook bestraald door WIFI ed.van de buren. Er zal een moment komen waarop mensen geconfronteerd worden met de schadelijke effecten voor hun gezondheid, maar dan zal het te laat zijn...
Feit is ook dat wij als cvs-patiënten hier nog veel gevoeliger voor zijn dan gezonde mensen. Maar we kunnen er niet meer omheen. Je moet al ergens in de bergen in een hutje gaan wonen en dan nog...
Feit is ook dat wij als cvs-patiënten hier nog veel gevoeliger voor zijn dan gezonde mensen. Maar we kunnen er niet meer omheen. Je moet al ergens in de bergen in een hutje gaan wonen en dan nog...

Ik word "gestoord" in ziekenhuizen. Na 45 minuten ga ik "lopen" of moet ik aan de zuurstoffles.
Vroeger geloofde ik niet in straling maar omdat het me telkens opnieuw overkomt, zie ik geen andere mogelijkheid.
Mijn neuraal arts heeft de link gelegd. Ze wordt zelf ook slecht na een dag vergaderen in een ziekenhuis. Al die medische apparatuur straalt enorm volgens haar.
Vroeger geloofde ik niet in straling maar omdat het me telkens opnieuw overkomt, zie ik geen andere mogelijkheid.
Mijn neuraal arts heeft de link gelegd. Ze wordt zelf ook slecht na een dag vergaderen in een ziekenhuis. Al die medische apparatuur straalt enorm volgens haar.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Hee, dat is apart wat je schrijft van dat ziekenhuis Marlène. Ik ben dus 9 jaar geleden ziek teruggekomen uit de tropen. Na een maand of 2, 3 thuis bij mijn ouders was ik weer in staat om te gaan werken. En ik ging in een beleidsfunctie in het ziekenhuis werken. Eerst 24 uur en later 32 uur. Op de een of andere manier ging het gebouw me in de loop van de jaren steeds meer tegenstaan. Op het laatst, ik heb er bijna 5 jaar gewerkt, begonnen wij ons ook af te vragen of het gebouw wel gezond was. Wij zaten onder het dak en op dat dak stonden ook allemaal GSM masten. Mijn gezondheid is toen weer bergafwaarts gegaan en ik heb mijn baan daar moeten opzeggen. Ben toen voor mezelf gaan werken. Ik dacht toen dat het achteruit gaan van mijn gezondheid mogelijk ook te maken had met dat ik het niet meer naar mijn zin had in die baan. Maar de afgelopen jaren ben ik er van overtuigd dat het fysiek nooit in orde is geweest sinds ik terug ben uit de tropen. En wie weet wat er dus nog meer allemaal een rol speelt he. Straling in dat ziekenhuis is wellicht één van de bijkomende factoren geweest. Verder staat hier vlakbij ook een gistfabriek en heb ik van meerdere mensen al gehoord dat dat ook niet gezond is. Zo zal het wellicht een optelsom van vele externe en interne factoren zijn die maken dat ik ziek ben....
Ik heb heel erg veel last van straling. Met de mobiele telefoon bel ik liever niet als het niet hoeft. Van de laptop heb ik heel veel last. Als ik die op mijn benen leg krijg ik zo'n ontzettende pijn in mijn benen, die pijn voel ik vervolgens nog een paar uur na het gebruik van de laptop. Ook al leg ik 1 of 2 kussens onder de laptop, dan nog krijg ik stralingspijn. Ik had al gezocht of ik wat kon vinden om dit te verminderen maar kon op het internet behalve dure apparaten weinig vinden. Mocht iemand tips hebben dan heel erg graag!
Ik moet nog wel even jouw link bekijken Senna, misschien staat daar al heel veel in.
Ik moet nog wel even jouw link bekijken Senna, misschien staat daar al heel veel in.
elena
ik heb net hetzelfde probleem. Volgens mij kan je met een bepaalde folie er iets tegen doen. Als je er iets over vindt, mag je het hier altijd zetten.
Voorlopig gebruik ik een zoutlamp om de ionen in de kamer te veranderen. Die heb ik tweedehands via het internet gekocht.
ik heb net hetzelfde probleem. Volgens mij kan je met een bepaalde folie er iets tegen doen. Als je er iets over vindt, mag je het hier altijd zetten.
Voorlopig gebruik ik een zoutlamp om de ionen in de kamer te veranderen. Die heb ik tweedehands via het internet gekocht.
@elena Weet je zeker dat het niet het gewicht van de laptop is, het zou bij ons heel normaal zijn daar snel pijn van te krijgen? Ik heb om die reden iig een bedtafeltje besteld zodat er niets op je benen staat.
Ik weet dat men idd een soort folie gebruikt, moet makkelijk te vinden zijn op google.
Ik weet dat men idd een soort folie gebruikt, moet makkelijk te vinden zijn op google.
Life smells...
Nee Asje. Ik heb dezelfde pijn in mijn oor als ik de mobiele telefoon tegen mijn oor aanhoud. In mijn omgeving heeft niemand dat dus mensen kijken me heel raar aan als ik dat zeg. Het is echt heel pijnlijk en blijft nog lang pijnlijk daarna. Snap ook niet waarom de ene daar wel last van heeft en de andere helemaal niet 

@ asje
het is een heel aparte gewaarwording. Het brandt alleen daar waar de laptop of gsm wordt gehouden. Ik herken heel goed wat elena zegt. Ik kan zelfs aan de hand van de last van de straling al weten hoe goed/slecht mijn gezondheid die dag zal zijn. Soms heb ik er heel veel last van en andere periodes minder.
Het heeft echt niks met gewicht van laptop te maken want de mijne is een pluimpje.
@ elena
dat is ook de reden waarom ik de microgolfoven buiten heb gezwierd en in huis iedereen altijd vraag om de gsm op een bepaalde afstand te houden. Het nadeel is dat we de gsm altijd kwijt zijn lol.
het is een heel aparte gewaarwording. Het brandt alleen daar waar de laptop of gsm wordt gehouden. Ik herken heel goed wat elena zegt. Ik kan zelfs aan de hand van de last van de straling al weten hoe goed/slecht mijn gezondheid die dag zal zijn. Soms heb ik er heel veel last van en andere periodes minder.
Het heeft echt niks met gewicht van laptop te maken want de mijne is een pluimpje.
@ elena
dat is ook de reden waarom ik de microgolfoven buiten heb gezwierd en in huis iedereen altijd vraag om de gsm op een bepaalde afstand te houden. Het nadeel is dat we de gsm altijd kwijt zijn lol.
Ik ben een tijd erg gevoelig voor elektro-smog geweest. Aan een bepaalde pijn kon ik voelen dat er kabels of transformators in de buurt waren. Dat had waarschijnlijk ook te maken met zware elektronische apparatuur.elena schreef:Ik heb heel erg veel last van straling. Met de mobiele telefoon bel ik liever niet als het niet hoeft. Van de laptop heb ik heel veel last. Als ik die op mijn benen leg krijg ik zo'n ontzettende pijn in mijn benen, die pijn voel ik vervolgens nog een paar uur na het gebruik van de laptop. Ook al leg ik 1 of 2 kussens onder de laptop, dan nog krijg ik stralingspijn. Ik had al gezocht of ik wat kon vinden om dit te verminderen maar kon op het internet behalve dure apparaten weinig vinden. Mocht iemand tips hebben dan heel erg graag!